Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir zamanlar sevdiğimdin, senden artık nefret ediyorum...

Aynı şehrin sabahında, aynı güneşle uyanan iki sevdalıydık bir zamanlar ...

Bir gün pervarsızca seni öylece terkettim, sense gidişimin seyircisi oldun.

Son sözlerin kulaklarımda çınlıyor, bir uğuldama ile yükseliyor göklere..

Geçmişinle belki de sen, vicdanını rahatlattın, !!

Her şeyi kabullendim ve sustum.

Şimdi ise herşey gözümde canlanıyor..

Seninle; görmeden sevmeyi, dokunmadan hissetmeyi öğrenmiştim.

Onca karalamaya inat, seni yaşıyordum her anımda.

Kıymetlimdin , tüm güzellikleri kuşatıyordun dünyada.

Gözlerimin derinliklerinde söylediğin, tüm şarkıları ve nağmeleri
özlüyorum.

Seninle yaptığım tüm çılgınlıkları özlüyorum ..

Bir gecede İstanbul sokaklarını, karış karış gezdiğimizi, sonra senin
sinenende güneşin doğuşunu, hatırlıyorum...

Senin dünyama gelişini anımsıyorum ..

Bir aklım senden korkmamı, diğeriyse senin varlığını isterken yaşıyorum ...

Bazı geceler, yağmuru dilenen kuru toprak gibi, gülen yüzünü rüyamda görmeyi
dileniyorum.

Daima hissettiğim gözlerinden bir yudum nefes alıp, sana yazıyorum ..

Güneşi bekleyen bir kuru yaprak gibi seni düşünüyorum..

Bir akşam kızıllığında gelecekmişsin gibi seni bekliyorum...

Ve çok iyi biliyorum ki; asla dönmeyeceksin!

Dönmeni de artık istemiyorum!!!

 
Toplam blog
: 11
: 305
Kayıt tarihi
: 29.01.09
 
 

Trakya Üniversitesi mezunuyum. Özel sağlık sektöründe 2 yıl  çalıştıktan sonra memurluğa geçtim 4..