Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Bir zamanlar

Bir zamanlar
 

"Ah bu çalan şarkımız yarim eski bir anı şimdi, ben senin gelinindim yarim damadım nerde şimdi??" diye başlayan satırları ne kadar çok dinler oldum son zamanlarda. Gerçektende öyle bir zamanlar sevgilimdin, şimdi ise hayatımda sadece telefon numarasını bildiğim aramak istediğim ama beni hep bişeylerin engellediği bir yabancısın. Ne güzel tuttardın ellerimden binbir çeşit güzelliklerle hitap ederdin bana. Hayatımda birdaha asla varolmayacağını sandığım bu harika duyguları yine, yeniden yaşattın bana. Bir ruyada olduğumu en başından biliyordum ama nedense hiç bir zaman inanmak istemedim.

Ah! ah keşke kabullendirebilseydim kendimi en başından beri. Belki ozman bukadar kendimden vazgeçercesine küsmezdim umutlarıma, yağrınlarıma. Bir hiç gibi hissetmezdim kendimi, sen yokken hep bir yanım eksik hep yarımım.

Bilmiyorum ne zaman tam bir insan olmayı başara bilicem. En büyük aşkım dediğim sevdamdan bile çok sevdim seni. Aklının alamayacağı, yüreğine sığdıramayacağın. Elimi tuttuğunda avuçlarından taşacak kadar çok sevdim seni. Ve şimdi.... ve şimdi yalnızım dünyanın bir köşesinde yere çöküp avuçlarıma dolan gözyaşlarımı izliyorum. Sadece yapabildiğim bu daha fazlası elimden gelmiyor gelse ne çare!!! Gelse ne çare, kime karşı kimin için mücadele etmeliyim? Nefesin nefesime deyerdi, Gözlerimi açtığımda göz bebeklerini görürdüm sadece, ellerim hep sıcaktı, bilmediğim bir huzur kaplardı ruhumu. Senle yşasanı tüm duyguları yaşadım, güzel rüyalar görmeyi, mutlu olmayı, deli gibi sevmeyi ve.. ve sonra terk edilmeyi. İsyan edebilmeyi, kahrımdan ölebilmeyi, ağlamaktan nefes bile alamamayı hepsini yaşadım. Sana hep bahsettiğim yerdeyim şimdi içimde bir boşluk, rüzgar esiyor inceden taramayı bile bıraktığım saçlarımı uçuruyor havada hep senin sevdiğin gibi. Deniz ayaklarımı ıslatıyor, bütün sahil kokmuş üstüm başım, ve ben bilmediğim bir sahile, bir umuda gidiyorum geride tüm sevdiklerimi, tüm beni sevenleri, hayallerimi, ve seni bırakarak bilmediğimim bir sabaha doğru yoluluğa çıkıyorum. Elveda Ankara elveda büyük aşkım. Seni çok seviyorum....

 
Toplam blog
: 31
: 592
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

19.05.1988 yılında İstanbul Fatihte doğdum. Mecburi istikametti benim ki, paramız olmadığı için Fati..