Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir ziyaretin ardından

Bir ziyaretin ardından
 

Alıntıdır (Tüm hastaların şifa bulması dileğimle)


Belli ki çok ateşliydi;
Üşüyor, titriyordu.
Tüm hastalar ve sen şifa bulursun inşallah diye kulağına fısıldadığımda;
Önce kulağını, sonra gözlerini açtı.
Sonra benliğini açtığı öyle belliydi ki.
''Bak kara bulutlar dağılıyor üzerimden
Karanlıklara inat yağmur yağmaya başladı her zerreme
Teşekkürüm dilde az kalır
Mutluluklar büyütüyorum şu an her nefes alışımın kıymetinde'' diyiverdi bir çırpıda.
Çok şaşırdım, sevindim, duygulandım.
Herkese yetebilmeye çalışmak ne güzel ne büyük gönül rahatlığı.
Ne hoş insanın kulaklarının çınlaması,
Ne büyük zenginlik gönlü güzellerin etrafında olması.
Her kötülüğe,
Her fenalığa inat hem de...
Her gülücük bir dağ yıkıyor aslında hayatı kolaylaştırmak adına.
Önce kendini,
Sonra herkesi sevmesi ne güzel insanın.
Salaklığım iyiliğe dairdir benim.
Akıllı olup da gönül kıracağıma
Deli kadın olmaya razıyım
Yeter ki
Gönüller hoş olsun.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..