Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

Bırak Aşka Aç Gitsin Sandalcı

Neden hep sevmeyenleri alıp götürürsün/ çılgın
Deli denizin koynuna
Seven kalır
Gönlü yara

Sabahın/ şafağın/ hep götürmek üstüne/ beklemek bir onulmaz yara

Gece dönüşleri yağmur/ ve deniz yeli/ ellerinde emeğin eli
Tuzu
Yorgunu/ uykusuzu
Sordun mu hiç derdimi

Halim hal değil 
Sandalcı

Ben gözlerini bilirim/ ve denize benzetirim onları/ ondan buradayım
Ulaşılmaz bir kıyı
Derdimi al 
Beni alma
Rüzgârlar versin cezamı /dalgalar sorsun bana hesabı

Arzuhalim/ arzuhal mi

Sandalcı

Özümsün dedi
Ben iki gözümsün/ güzel gözüm dedim

Sandal dedi
Ben mavi beyazım dedim/ yatık batık alabora

Sandalcı dedi
Yok sandalım dedim
Beni sen sandı

Derdim/ derdine benzer
Hasretim gurbete
Gurbetim/ hep hasrette

Giden mi virane olur/ yoksa kalan mı/ sen söyle
Sandalcı

Yağmur yağsın üstüme/ seller aksın/ ben denize yakın
Arap kızı hep camdan baksın

Sen sevmeyenleri götür
Ben çok sevdim
Yüküm çok ağır 
Beni alma yanına

Batmasın sandalın

Sandalcı.

özay sağlam

 
Toplam blog
: 25
: 249
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beyaz/ Siyah Gri Boz/ Yeşiller, Anarşist, Beni Siz Delirttiniz romanlarının yazarı ..