Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Bırakın beni

Bırakın beni
 

benden


Beni bırakın

Özgür kalsın

Rüzgar yeleli atlarımın

Köpükten ayakları

Sıkmayın beni !

Kır çiçeklerim başına taç olsun

Uçuşsun eteklerin.

O rüzgar o meltem benim ,

doğayla özdeş

Ahir Balıklarla kardeş.

Akın zamanı

 ilk kıyının

pusula balığıyım

bırakın beni!

öncüyüm gönülden

dünden bugüne

yaşamın köprüsüyüm

gülen yüzlü anaların tokasıyım

bazen Anadoluyum

bazen Rumeli

bazen senim

bazen öteki

bırakın beni

sıkmayın !

bazen insanlık onuruyum

bazen doğanın savrulan zaman pulu

ama her zaman

her daim

O aşkın kuluyum.

Koluyum kanadıyım

Kılıcıyım,

Asasıyım.

Kalemiyim.

Bırakın beni.

Sıkmayın !

Yaşamım,

Canlıyım

Bırakın

bırakın

sadece

Ama sadece

Aşk için ,

Aşkın için öleyim.. 

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..