Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '11

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Bırakın bu işleri

Bırakın bu işleri
 

Asıl Güzellik İç Güzelliği :)


Ülke vatandaşları arasında savunma mekanizması en çok gelişmiş olan millet biziz heralde. O kadar ki yapmaya karar verdiklerimizi daha uygulamaya geçirmeden karşımıza çıkacaklara karşı verilecek cevapları o kadar güzel hazırlıyoruz ki inanılır gibi değil. Kimi kandırdığımız hakkında ufacık bir fikrimiz yok halbu ki. Konu kendimizin sonu da olsa sonuc değişmiyor. Kendini iknadan bahsediyorum. İnsan kendini öldürmeye kendini ikna edebilir mi? Evet intahardan doğru kelime bu. Bunu yapabilir miyiz? Her gün bir kaç milyonumuz bunu defalarca yapıyor. 

Çok kısa bir zaman önce kendimi öldürmekten vazgeçtim. Artık ölmek istemiyorum. Aksine yaşamam gerekiyor. Görecek çok fazla şey olduğuna inanıyorum. 

İtiraf etmek gerekirse de hala aklımın bir köşesinde o sesi duyabiliyorum. Bir kereden bir şey olmaz hadi.. Tamda anladığınız gibi aslında. SİGARAYI BIRAKTIM. 

NEDEN? 

Bu soru beni çok güldürmesine karşın o kadar çok sordularki. Bu şuna benziyor; Neden yaşamak istiyorsun? Tamam şimdi ciddi bir cevap veriyorum. Soruya soruyla karşılık verilmesinden hiç hoşlanmam ama tam zamanı galiba? NEDEN BAŞLADIN? İkisinin cevabıda aynı. Ne kadar enteresan degil mi? İkinci sorudan itibaren kısır döngü o kadar iyi işliyor ki kafamızın içinde, engel olmadığımız ve sürekli ürettiğimiz kendimizin bile bazen inanmakta zorluk cektiği cümlelerle savaşıp duruyoruz. Tıpkı benim şu anda olduğum gibi. Bir kaç örnek sunmak istiyorum; 

-Ben ara sıra içiyorum. 

- Ben zaten bağımlı değilim. 

-İstediğim zaman bırakırım. 

-Çok derdim var. 

-Parası olan adam sigara mı içer? vb.. 

En başında söylediğim gibi her gün bir kaç milyonumuz kendini öldürmeye kendini ikna edebiliyor. Ben mücadelemi veriyorum. Acı ama evet bu yaşanılanın tam anlamı mücadele. Savunma mekanizmasını tek mantıklı tarafı yok. Bana düşmez belki ama .. 

BIRAKIN BU İŞLERİ ARTIK.. intahar akıllı insan işi değil.. 

meliHorasan 

 
Toplam blog
: 19
: 359
Kayıt tarihi
: 03.04.09
 
 

1987 yılında Sakarya ' da doğdu. Asker evladı olması sebebiyle ülkenin bir çok semtinde ikamet etti...