Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Siyaset
 

Bırakın dağınık kalsın!

Konu başlığına bakıp ne demek istediğimi kestiremeyenler çıkabilir. Türkiye gündeminden bahsediyorum. Tam, ''hah! Bu konuyu günlüğüme alayım'' derken, saniyesinde gündem değişiveriyor. Gündem manyağı olduk. Vallahi yetişemez oldum. Efendim mayınların temizlenmesi ile ilgili olarak devletin tepesinde epey bir gürültü koptu. Sonuç ne oldu? Biz mi temizleyeceğiz, yoksa İsrail mi ? henüz netlik kazanmadaaaan, hoop .. araya uslup tarzı giriverdi. Son'' efendi'' lafında kalındı. Ben burada mayınların temizlenmesi ile ilgili olarak kendi kendime bir yorum yapmak istiyorum. Beyler! Hiiiç mayınları temizlemekle uğraşmayınız. Paralarımız da boşa gitmesin. Baksanıza P.K.K her boş gördüğü yere mayın döşüyor ne lüzum var? Sonuçta biz temizleyeceğiz, onlar döşeyecek, biz temizleyeceğiz, onlar döşeyecek. İyisi mi bırakın dağınık kalsın!
     
    Toplam blog
    : 81
    : 646
    Kayıt tarihi
    : 23.01.09
     
     

    1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...