Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Bırakın içimizden geleni yazalım

Bırakın içimizden geleni yazalım
 

Reha Ülkü arkadaşımızın yazdığı yazıyı okuyunca şaşırdım. Bana göre biraz sert ve aşırı tepkili bir yazıydı. Arkadaşımız mizah, aşk, evlilik, kariyer v.s. alanlarında yazılan blogları okumadığını bunların sinirlerini bozduğunu yazmış. Elbette bu bir fikirdir ve saygı duymak gerekir. Ama bu görüşlere katılmamak da bizim hakkımızdır.

Ben Reha beyin yanıldığını düşünüyorum. Ve farkında olmadan haksızlık ettiğini düşünüyorum. Kendisi 23 yıldır yazıyor olabilir. Saygı duyarız. Ama belki burada 30 yıldır yazan arkadaşlarımız da var. Belki daha da ötesinde yazın alanında başarılara imza atmış arkadaşlarımızda var.

Bana göre blog yazarı özgürdür. Buradaki yüzlerce kategori arasından istediğini seçer ve yazar. Yazıları sadece kategorisine göre okumamak ise yanlıştır. Bir yazıyı okumadan o yazının bize verecek bir şeyi olup olmadığını bilemeyiz ki...

Burada elbette istediğimiz konuda yazmakta ve okumakta özgürüz. Ama yazan insanlar olarak diğer yazan insanlara bence daha anlayışlı yaklaşmamız gerekiyor.

Benim gözümde dünyanın en çok okunan, en iyi, en kariyerli yazarının bile burada blog yazan bir arkadaşımızın yazısına saygısızlık etmeye hakkı yoktur.

Bırakalım yazılan bloğun kalitesini falan bir yana... Türkiye gibi bir ülkede insanların emek verip yazı yazması, başka insanlara yazı ve düşünce yoluyla ulaşma çabasında olması alkışlanacak bir davranıştır.

Blog bana göre yeteneklerin ve yazarlık becerisinin sergilendiği bir yer değil. Biz burada hiç tanımadığımız insanlarla iç dünyamızı paylaşıyoruz. Sevgi ve saygıyla...

Elbette blogda yetenekli arkadaşlarımız var. İyi yazan arkadaşlarımız var. Ama biz iyi yazanı da iyi yazmaya çalışanı da çok seviyoruz.

Bana göre yazılan her blog değerli ve özeldir. Herkes bu blogları okuyup okumamakta, beğenip beğenmemekte özgürdür. Ama bir bloğu okumadan beğenmemek haksızlıktır. Önyargıdır.

Ne diyeyim. Ne dersem diyeyim derdimi anlatamayacağım biliyorum. En iyisi sinemaya kırayım yine. Ne diyordu "Cesuryürek"in finalinde William Wallas... "Özgürlüüüüüüüüüüüüüüüüükkkkkk!"

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..