Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '15

 
Kategori
Deneme
 

Bırakın özgürlüğe kanat açsın kadınlar

Bırakın özgürlüğe kanat açsın kadınlar
 

Yaşama sevinciyle doludur kadın, rengarenktir duyguları, coşkuları. Aklına koyduğunu başarabilecek, dünyayı değiştirebilecek kadar güçlü ve kararlıdır aslında ama özgürlüğe uçmasın diye kırılmıştır kanatları.

Acaba diyorum kadının bu gücümü korkuttu erkekleri. Toplumdaki konumunun sarsılacağını düşündüğü için mi kırdı kadının kolunu kanadını. Onu baskılayıp istediği zaman ve saatte dışarı çıkmasını, istediği işi yapmasını engelledi.Kadının kendisini güçsüz ve yetersiz hissetmesini sağladı.

Bir huzur vermedi yozlaşmış beyinler kadına. Sokakta yürürken üzerinde hissettiği kirli gözlerden kurtulabilmek için o anda görünmez olabilmeyi istediği çok olmuştur kadının. Kısa giydim, açık giydim, geç saate çıktım, Rujum çok kırmızı gibi çeştli sebeplerle kendini suçlamıştır çünkü ona böyle öğretilmiştir. Ortada bir kabahat varsa onundur. Bunun nasıl bir duygu olduğunu vicdanı körelmiş hangi yürek anlayabilir ki?

Küçücük bir kız çocuğuyken umutla,hayallerle dolu yüreğinin yerini gelişip serpildikçe sönüp küllenen duygular alırda kimse duymaz kimse bilmez bunu, bilse de önemsemez zaten.

Bırakın uçup özgürlüğüne kavuşsun kadınlar. Baskılamayın öz güvenlerini. Yetersizlik duygusu aşılamayın onlara. Eğitilip eğitmelerine müsade edin. Eşitce, omuz omuza yürüyün paylaşın hayatın her koşulunu.

Azmiyle cennete çevirsin, yaşanır kılsın dünyayı.

 
Toplam blog
: 17
: 742
Kayıt tarihi
: 22.04.07
 
 

Okumayı ve yazmayı seviyorum. ..