Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '18

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Bırakıp Gitmek Çok Zor

Bırakıp Gitmek Çok Zor
 

Salih Arıkan


Ben çok sıkıntılar çektim. Çok şükür en azından maddi açıdan’da olsa sorunlarımı büyük ölçüde çözdüm.

Bizim engellik alanı çok zor. Mücadele gücü olmayan örgütlü hareketleri zayıf ve haklarını bilmeyen  Ekonomik Kültürel Eğitim durumu düşük bir gurup.

Bazen tamam diyorum bırak git. Ama köylerde hiç bir hakkı olmayanlar. Eli bir sevgili eline değmeden bir yudum sevgi görmeden ölüp gidenler az değil. Dışlananlar çok.

Zor bir alanımız var. Engellilik alanında ciddi bir mücadele yok.  Akademik çalışmalar zayıf. O yüzden şimdilik ağır aksak’da olsa düşe kalka’da olsa devam edelim bakalım.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..