Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Bırakma beni

Bırakma beni
 

Nice yanmış
Yıkılmış gönüller gördüm
Bedeli ödenmemiş gözyaşları
Yanmakta olan ölüler gördüm

İyilik sefil düşmüş kötülüğe
Seni görmeden düzelemem
Gönlünün yüzünden
Mahrum bırakma beni

Geceler yığılır üstüme
Ağaran sabaha inat
Gece kuşları gagalar
Gönlümden taşanları

Her zerre irkilir kahrından 
Siğim siğim ağlar yıldızlar
İki dünya arasında sıkışıp kalmışım
Kör talihin çengelinde bırakma beni

Kâinatın aynasında gördüm
Coşkun ve güvenli
Can giysin
O acılar yurdunu

Yerlere düşmüş
Ağırlaşmış ruhlar gördüm
Bırak! Canım değsin canına
Canımdan cansız bırakma beni


 

 

 

 
Toplam blog
: 73
: 526
Kayıt tarihi
: 21.08.12
 
 

1979 Yabancı diller yüksek okulu almanca bölümü mezunuyum. 2 Yıl tercümanlık yaptım. 28 yıl da öğ..