Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Bırakma

Bırakma
 

Öyle şeyler yazmak istemiyorum çünkü kendimi kötü hissediyorum.

Eskiyi hatırlamak istemiyorum, yaşanmışlıklar, keşkeler ve feda edilenler...

Bir cümleye karşı kurulan hayaller

Ve başka basit bir cümle karşısında anlamını yitiren, yıkılmayan yakılan hayaller,

Rüzgârda külleri dağılan, hayaller.

Ben ki bunları istemiyorum artık,

Ne üzülmek, ne üzmek,

Ne yıkmak hayalleri ne de yakmak

Yâda dağıtmak küllerini.

Tek şey istiyorum artık

Pür neşe arz-ı endam eyleyen güneş gibi doğmak,

Aydınlatmak karanlık geceleri,

Nefes vermek toprağa,

Gülümsemek,

Dokunmak yâda usulca yaklaşmak mutluluğa

Ve fısıldamak kulağına beni bırakma diye...

 

 

Yazan: Çağla ALTUN

 
Toplam blog
: 21
: 604
Kayıt tarihi
: 03.09.14
 
 

Sosyolog, İSG teknikeri, Kalite Uzmanı, Denetçi, Ressam, Fotoğrafçı, Şair, Yazar, Okuyucu, Anne, Ev..