Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Biraz ayıp oluyor

Biraz ayıp oluyor
 

Biliyorum ki benim gibi çoğunuz okuduğunuzda onun şiirlerinde kalıyorsunuz, hatta bazılarını birden fazla okuduğunuza eminim... Detaylara çok dikkat ediyor. Bazen romantik bazen asi ama hep sevgi aşk dolu.

... kaçmadım
kovalamadın
zamansızdım
korkmadın
ötesi yok
kokun gibi aklımdasın

sen
evet
sen

sen ne güzel kadınsın...

Şiirleri arsız ama rahatsız etmiyor. Onun için söylenebilecek en doğru kelime sanırım, “Doğal”

... hadi yatalım diye gelsen
hayal kurmadan sevişsen
kelimelerimi ısırmadan
öpsen

yastığım kadar sevebilsem seni
portrelerin hayatımızda eskizleri
sınır dışı etmeden
sevebilsen beni...

İnsanın beynini yoran cümleler kuruyor. Okurken gülümsediğinizi ve aynı şiiri iki kez okuduğunuzu fark ediyorsunuz...

... zamansız ve mekansız yaşıyoruz belki hayatı
nerede bir eşik
orası kapımız
nerede açılan bir kapı
orası mekanımız
kapı eşik olan yerde can yakmıyor da
kapı kalpte açılınca
mekana sahip çıkmak

belki
biraz
ayıp oluyor...

Bazen çok sıradışı gibi görünse de yurdum erkeğine has klasik de bir yanı var...

... ben
seni
özlüyorum

yanımdasın
odamda
yatağımda
çocukluğuma renk katan anamla
sabah kahvaltısında

izin ver saç tellerine dokunayım
her birine ayrı ayrı

her dokunuşta
seni sevdiğimi fısıldayayım...

Duygularına yenik düştüğünde rakı şişesinde balık oluyor...

... köpek balığıyım ben
okyanusun katil avcısı
ağlayan bir kadının
yüreğindeki açık yarası
bir balığım işte ben

tek kusuru hafızası
bir kadeh rakının
en sağlam arkadaşı...

:) Şu an koltuğunuza kurulmuş keyifle okuyorsunuz ama devamını okumak için Sayın yazarım Tuncay TOKA’nın sayfasını ziyaret etmeniz gerekiyor. İşte adresi;

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1179631&rn=V0

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..