Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '12

 
Kategori
Mizah
 

Biraz da gülelim, gülmek güzeldir :) (Mizah)

Biraz da gülelim, gülmek güzeldir :) (Mizah)
 

Eski hanımlar sır tutmaya meraklı idi ama artık ne eski ne yeni hanımlar sırlarını içlerine atmıyorlar. Hanımlar bir araya gelmişler ve yine her kafadan bir ses, sözcükler havada uçuşuyor, kimin ne yaptığı ortalıkta kol geziyor. Konu bir de kocaları oldu mu hem kocalarını lafla gagalıyorlar hem gülüyorlar ve eğleniyorlar. Tabii ki hanımlarda ne gam kalıyor ne de tasa, gamın, tasanın büyük bir kısmı yok oluyor. Ben de tanık olduğum bazı konuşmaları kaleme aldım.

 

ÖZGÜRLÜK

Şehnaz: Şu beyler de tutturmuş, ben özgürüm, istediğimi yaparım, çıkarım, gezerim diyor. Ne yapacağımı şaşırdım. İzin versem dışarıda akbabalar hazır bekliyor.

Sevda: Aman, düşündüğüne bak, benimki de dedi. Ben de tamam, git istediğin yere dedim. Ama istediği yere gitmesi için kendisine zaman bırakmadım.

Şehnaz: Nasıl yaptın bunu?

Sevda: Eskiden evin bütün ayak işlerini ben yapardım. Şimdi ben yaşlandım diye ona yükledim. Alışveriş listesini elinden hiç düşürttürmüyorum. Zamanı kalırsa faturaları ödettiriyorum, çocukların okul, sağlık işlerine yolluyorum.

Evde ki tamiratları yaptırtıyorum. Adamın yorgunluktan gezecek hali bile kalmıyor. Kendini koltuğa dar atıyor.

 

EŞEK

Sevda: Şu pazarcılara çok bozuluyorum. Çürük, çarık elmaları, domatesleri gözümün içine baka baka, poşete atıyorlar.

Fatoş: Çok doğru şekerim, benim köydeki anneannemin eşeği bile, ağaçtan elmayı ısırırken, çürüğünü değil sağlamını ısırırdı. Bizi eşekten beter ediyorlar.

TATİL                                                                                                  

Ayşe: Nasılsın Kemal abi iyi misin?

Kemal: Hiç sorma.

Ayşe: Neden?          

Kemal: Benim hanım tatile gitti! Ben evde yalnız kaldım. Pantolonumun cebine para koydum, giderim gelirim para yerinde duruyor. Hiç bir şey olmuyor. Ne zaman hanım eve geldi, pantolonumun cebi delindi sandım, para mara, hiç bir şey kalmadı arkadaş.

SAPIK

Şehnaz: Arkadaşlar, bizim eve bir telefon sapığı dadandı. Kurtulana aşkolsun. Müzik dinletiyor, konuşuyor, ne yapacağımı şaşırdım.

Aylin: Kolay hayatım, aynı şey bize de olmuştu. Biz de ona müzik dinlettik. Beş yaşında ki oğlumu telefona verdim. Al kendi zeka yaşına uygun biriyle konuş dedim. Bizim oğlanın çenesi hiç durmadı. Sapık sustu. Bir gün sonra kurtulduk. Dene, tavsiye ederim.
       
 
KOCA

Sevda: Geçen gün, benim beyle tartışıyoruz. Sen şöyle, ben böyle yaptım. Ne benim çenem duruyor, ne onun ki duruyor.

Zeynep: Sonu ne oldu peki?

Sevda: Benim ki en sonun da bana “Git sen kendine bir köpek al, boynuna da uzun bir ip bağla, adını da KOCA koy, istediğini ona yaptır” dedi ve kavgayı bitirdi.


Sibel Koçarslan

Resim www.habervitrini.com dan alıntıdır
 

 
Toplam blog
: 627
: 3456
Kayıt tarihi
: 11.06.11
 
 

Kendi halinde yaşayan doğa tutkunu, sıradan bir vatandaş. İnsanların dış güzelliğine değil iç güz..