Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '18

 
Kategori
Deneme
 

Biraz da Komiklikle Renk Gelsin Hayatımıza

Hep sitem etmek olmaz di mi? Eteğindeki taşları dök hemen de, beş taş oynayalım.

5 tip zekadan (mantıksal, duygusal, bedensel, sosyal, ruhsal) hangisine sahipsiniz arkadaşlar? Yoksa BEYİNSİZ misiniz?!!

Sıcak bir söz deyim de içiniz ısınsın arkadaşlar:
ÇAY! Bugün çay içtiniz mi?

Çok sessizsin diyenlere, KELİME TASARRUFUNDAYIM diyorum. Nadir de olsa…

Üçü de bünyeye zararlı olduğu için SİGARA, ALKOL ve ERKEK kullanmadığımı bilirler. Aynen devam arkadaşlar...        

Bence beni sevmeyen İNSAN olamaz. Olsa olsa ÖKÜZ olabilir.

Gündemimde ben var yine. Ufff amma da bencilim.

Tek bir sorum var sana, bu kadar ÖKÜZ olmayı nasıl başarıyorsun?

Abim dün kahvaltıda, aile mezar yeri alalım mı diye sordu; ben boşver o ÖLÜ YATIRIM dedİm.

BiLİYOR MUSUNUZ? Annemin işi varmış, beni BABAM doğurmuş. Bunu yeni öğrendim, demek ki ondan BABAMIN KIZIYIM, ama annemi çok seviyorum elbette.

Hayat mı çekilmez ben mi daha çekilmezim diye düşünüyorum ara sıra.

Kedilere nankör diyorlar ya, bir de beni görseler…

Bir şey istediğimde “başladı Burcu’nun hizmetleri” diye anneme yakınan abime, ”bana hizmet, Hakka hizmettir” dedim. Babam şöyle düzeltti, “Burcu’ya hizmet, nafile ibadettir.”

Yokluğunda öldürmek istedim zamanı, katil damgası yememek için vazgeçtim.

Babam güya bana iltifat etti. Aynı Muhammed Ali gibisin, arkasına ekledi, ama parkinsonlu hali…

Pantolonumun bollaşan belini göstererek, sevine sevine anneme soruyorum, onaylatmak için, bugünlerde zayıfladım galiba anne diyerek, o da bana diyor, “ Evet kızım, KARAKTER yönünden epeyce ZAYIFLADIN.”

Sağ olsun dün babam, gene beni utandırmayı başardı. Beni öperek "babalar günün kutlu olsun" dedi ya. NE BU SABIRSIZLIK...

Amcakızım, babam için "amca artık senin iki ayağında çukurda" diyor yaa.

Yalnız sevdalılar kulübü kurup, bizim Fred'e dava açmaya ne dersiniz arkadaşlar?    

Odunları ve öküz olanları çıkardığımızda erkeklerin, elimizde geçerli pek sevgili adayı kalmıyor di mi kızlar?

 

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..