Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Biraz gezeceğim!

Önümüzdeki hafta başına kadar; çok sevdiğim, uğruna kırk beş yılımı verdiğim Pendik’imden uzakta olacağım!

Ben, gittiğim her memlekete çabuk adapte olan bir karaktere sahibimdir!

Gerçi gideceğim yeri bilseniz “sakın ha; huyundan kapayım mapayım deme sakın!” diyeceğinizden eminim!

Anadolu’mun şirin bir ilçesi!

İlk gittiğimde yemek bile yememiştim orada! Korkmuştum!

“Ulan eşek eti yedirmesinler bize bu arada! Sen en iyisi yemek yeme Ahmet!”

İlke olarak at ve eşek etine karşı değilim!

Tek tırnaklı ya da çift tırnaklı ayırımına karşıyım!

Bunu çok önceleri yazmıştım burada! Hâlâ aynı görüşteyim!

Şair ne güzel demiş!

“ Nice çok tırnaklılar gördüm keşke tek tırnaklı olabilselerdi!”

İnternet de var, bilgisayar da, gideceğim yerde!

Belki yazarım!

Ama şunu belirtmeliyim ki iyi bir gözlemci değilimdir! Eleştirel gözle bakamam! Melankolik hallerim vardır!

Her şeyi güzel görürüm yani!

Herkesin isyan ettiği Yemen çöllerinde “Allahım; ne güzel kumsal yaratmışsın Yarabbim !” demiş adamım ben!

Dalga geçiyorum zannetmişlerdi!

Mesela şimdi Çankırı’dan geçerken de aynını diyeceğim Millet kızacak!

“Allah’ım ne güzel memleket! Yaradana gurban oliyim!”

“Ulan bu manyak memleket görmemiş!” Diyecekler!

Melankoliğim ben ya!

Şaka değil!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..