Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Biraz hüzün...

Biraz hüzün...
 

Açılır mı, açılmaz mı?


Aaah ah, ne varsa eskilerden var diye boşuna söylememişler..

Yine bir iftar sonrası yazısı. Bugün çok fazla rehavete teslim etmiyorum kendimi çünkü birazdan tv karşısına geçip fanatik bir Fenerbahçeli olarak FC Porto maçını beklemeye koyulacağım. Ama önce bloglarda bir gezintiye çıkmak istedim. Ve sakinliğimi daha da keyiflendirmek için müzik de ekledim bu okuma sürecine.

Temelinde rock/ metal yatan müzik zevkime Türk Halk Müziği (ki bu konuda repertuarıma baya güvenirim) ve Sanat Müziğini de ekleyince çok değişik bir harman çıkıyor ortaya. Bu akşam sanat müziğinden gidiyorum, parçadan parçaya atlarken bir şarkıya takılıp kalıyorum ki repeat'e alıp sürekli dinliyorum... Merak ettirmeyeceğim sizi daha fazla; Muhayyer Kürdi makamda bir Yusuf Nalkesen eseri...

Kapın her çalındıkça o mudur diyeceksin
Beni kaybettin artık sen çok bekleyeceksin
Hele bir yalnız kal da nasılmış göreceksin
Beni kaybettin artık sen çok bekleyeceksin

Evet sanırım şu an yazının girişindeki cümlemi ne için yazdığımı keşfettiniz. Nasıl bir parçadır ki böyle asil bir sitemi içinde barındırıyor? Bu nasıl bir aşktır ki inceden inceye ah ediyor sevdiceğe? Düşünün bir her kapı çalınmasında sevdiğini bekleyen bir insan nasıl bir hezeyan içindedir? Böyle bir yakarışta ancak o hissi yaşayan bir insan bulunabilir... Beklemekten yorgun düşen ve sessizce gitmeye karar veren.. Dört duvar arasında yalnız kalmanın ne demek olduğunu bilen bir aşık.. "Sen de yalnız kal" derken bile vakar taşımayı bilen...

Ne duyguların içine düştüm yine...

Neyse...

 
Toplam blog
: 10
: 548
Kayıt tarihi
: 07.09.08
 
 

1986 yılı aralık ayında Ankara'da doğmuşum.. Kış çocuğuyum aslında ve bunun etkilerini de ruhumda ..