Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Biraz Sağırlık Fena Olmaz

Bende var mesela, bilerek doktora gitmiyorum.

Çok faydası oluyor kalabalığı gürültüyü duymuyorum.

Bir şey kaçırdığımı sanmıyorum. Önemsiz konuşmalara he he diyerek başımı sallıyorum dinlediğimi sanıyorlar, duymuyorum ki dinleyim.

Ama işime geleni öyle bir duyuyorum ki.

Sağır değilsin duyuyorsun da öyle işte.

Doktorlar önermiyor ama işitme cihazı satılsın diyedir.

Alzheimer’a neden oluyormuş, bu kötü işte!

İşin esprisi bir yana her şeyi işitmemiz gerekmez diye düşünüyorum.

Mesela televizyonun yüksek sesi, bağıra bağıra şarkı türkü, kavga tartışma gibi şeyler beni hiç rahatsız etmiyor. Az duyduğum için.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..