Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '15

 
Kategori
Deneme
 

Biraz senden biraz benden ...#Diren gönlüm diren

Biraz senden biraz benden ...#Diren gönlüm diren
 

'' Hayat kısa kuşlar uçuyor '' ...Cemal S.


  --- Sene bilmem kaç demişim ki ...

Şiirlerimle gömülmek istiyorum / Şah damarımdan vursun mısralar

Dökülsün dillerden merdo türküsü / Ahmed Arif uy havarı söylesin

Leylim leylimle rüzgar essin ..+

Sonra yıkmalıyım yere yüzümü

Ne kefen giydirilsin / Ne de  açsın dizlerimde gökyüzü

Şiirlerimle örtün beni / Gülsün içimin ağlayan dili

O sene bilmem kaçlardan beridir...

Farklı farklı düşer düşler düşüme, evire çevire çevire evire bakarım ardından her düşümün , her düşenin ki bu  bir zamanlar beni göğe gelin edin dİyen feryadımdır.. Sonra ölmeli derim  öleceksem şiirlerimle ölmeli Ece Ayhan gibi Edip gibi çekip gitMEli, isteyerek kendi isteyerek , kendinin ellerinden gitti  sanırdım nedense nedensiz. Ben de bir gün gitsem mi ki O'nun gibi , Onlar gibi... Ellerimden zaten gidiyorsam kesin ellerimden, yüreğiminden dir de.. Bence kendileri de istemiştir onca acıyı anlatan şair onca acıya dayanan yürek yaşama nasıl kanar-dı ki...

Edip Cansever düştü bu gece düşüme.. Çaresiz gecemin sessizliğimin-sensizliğimin sesine.

'' Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine, ama hata bizde. Küçücük bir yürekle kocaman sevmek ne haddimize ''  dedi ...

Uzaktan sever olduk, uzaktan özler, uzaktan izler, uzaktan uzağa üşür , sonra hissetmek en içinde en dibinde sonra aymak sonra bayılmak ...hadi gel ayılt beni ! dedim.

''Yüzümü size çeviriyorum, siz misiniz ?

Elimi suya uzatıyorum siz misiniz ?

Siz misiniz , belki de hiç konuşmuyorum

Belki de kim diye sorsalar beni

Güneşe, çarşıya, kadehe uzatacağım ellerimi

Biliyorsunuz ya bir ağrısı vardır gitmenin

Nereye ama nereye olursa gitmenin

Hüzünle karışık bir ağrıs'' dedi... 

Bak hüzün bulaştı dedim hüzün yanağıma ! haykırırcasına   '' yarin yanağından gayrısı der gibi..'' ellerin, ellerin hüzün mü oldu şimdi de !  dokunsan donacakken ben, oysa dokunsan ! bir dokunsan sönecek içimin alevi...yangınların o efil efil efelikleri .

'' Ben sana uyandım yine, sen başkaları ile uyurken ''  demiştin ya hani işte

Acı gerçek... var mıydık ki  ? Benim ki de o hesap ..Onunla var mıydık ki ..Dedim.

''Ne kalır ne kalır 

Tuz gibi susayan, nane gibi yayılan

Dokuzu unutulmuş on yüz mü kalır

Onu da unutulmuş bir şiir belki kalır

On çizik, on çeltik, on dudak izi

Bir çay bardağında on dudak izi,

Aşklardan sevgilerden

Suya yeni indirilmiş bir kayık gibi

Akıp geçmişsem, gidip gelmişsem

Bir de bu kalır..'' E.C.

Ahhh ulan ahhh diyesiYe.. sevesiye.. ölesiye !

Yorgunluk törpülenmiş gecenin sessizz edasında, koyversem diyor koyversem harfleri salına salına geçse usul usull, usul usul süzülse, sever gibi sev gibi sev der gibi, yumsam gözlerimi bak böyle böyle işte yumuk yumuk saklıyorum gözlerimde bir bensin sen benden ötede beride ben benim içimde.... böyle bir seda heyttt uleYnnn diyesi geliyor vur, vur ki acısın hiç öpmediğin dudaklarımın kıvrımlarından sicim sicim akan yüreğim... sızım sıpsızıM.. ıssızım..ıssızlığımm kucak dolusu ...oysa karanfil kokusu !

'' Bu yorgun ve hüzünlü yüreği , Benim değilmiş gibi , Hiç kimse görmeden şöyle bir yol kenarına bıraksam '' 

''var mıydık.. belki biraz .....''

Belki biraz belki...

 www.youtube.com/ ANNA RF-WEEPING EYES   müziğinin tınısında   

*** ''  Ve bazıları yokken bile vardır fazlası ile....ve o çocukların dünyayı düzeltecek elleri/ işlerdi bir dantel gibi / o çocuklar büyüyecek  / O ÇOCUKLAR BÜYÜYECEK / o çocuklar ....

Mendilimde kan sesleri ....Ne kadar benziyoruz TÜRKİYE 'ye Ahmet ABİ..'' *** 

Edip Cansever'e sevgimle...

'' Her yalnızlık bir ihtilaldir   ''

'' İnsan insan derler idi, insan nedir şimdi bildim

Can can deyu söylerlerdi ben can nedir şimdi bildim

Kendisinde buldu bulan bulmadı taşrada kalan

Canların kalbinde olan inanç nedir ŞİMDİ BİLDİM !  '' Muhiddin Abdal .

28/ Mayıs/2013 'e SEVGİMLE...

 www.youtube.com/insan insan - Taksim Gezi Parkı -Cem Adrian/Fazıl Say

Haklısın şimdi daha çok benziyoruz Türkiye'ye...Hala mendilimizde kan sesleri !

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..