Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Biraz söyle biraz sus şiir

Biraz söyle biraz sus şiir
 

Güne sen düştün şiir


Hüzün bulutları dolaşıyor yine ser de.
Ahde vefa görmedi gönlüm
Ne dost, ne gardaş, ne de yar'da
Ömür hep bir yokuş, hep bir değiştokuştur.
Çok düşün, az konuş.
Kelimeler mermi, cümleler silahtır.
Dil bazen tatlı bazen de zefirandır.
Unuttum sandıkların
Unutma ki, hatırlayacaklardır.

Ah şiir;
Alıp başımı nereye gitsem
Yalnızlığım çarpar suratıma, bir şamar gibi.
Kuyuların sessizliğini, derinliğini acıların
Yazmaz küflü hiç bir kitap
Ve kitaplar beni anlamaz.

Güne sen düştün şiir
Senin peşinden de, ben düştüm işte
Belki de alçaklık benimkisi
Kimbilir bende fullerim kadehleri
Senın gibi..
Hiç olmazsa, biraz biraz..
Eksilen yanlarımızı tamamlar saki.
Ayık bir şiirden daha tehlikeli ne olabilir ki.
Ben sarhoş kelimelerle sevişeceğim
Öpmeyeceğim hiç bir teni.
Eksilsem de
Biraz..

Ağaç olmaya çalıştık
Dalsız budaksız bıraktılar.
Kuş olmaya niyetlendik
Kolumuzu kanadımızı kırdılar.
İnsan olalım dedik..
İnsanlığa dair ne varsa
Sevgi, güven, saygı, sadakat, vefa
Hepsinin kökünü kazıdılar.
De hade söyle Emine
Geriye cesed olmaktan gayrı
Ne kaldı?

Bir ölünün gözleri kadar
Kapanmış yuvalarına sözcükler.
Soğuk ve cansız mısralar
Kefenlemiş şiirim seni
Eminim;
Bir ölüye en çok gülmek yakışır.
Huzur içinde uyu şimdi.

 


Dilruba Emine Genç 08 Haziran 2013 /21:45 

 
Toplam blog
: 41
: 486
Kayıt tarihi
: 11.01.13
 
 

İlkokul mezunuyum. Müzikle ve şiirle ilgileniyorum, yazmayı seviyorum.. İki edebıyat sitesinde (a..