Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '07

     
    Kategori
    Kişisel Gelişim
     

    Biraz yüzünüz gülsün...

    Biraz yüzünüz gülsün...
     

    Hani her insan zaman zaman hayatıyla ilgili kararlar alır ya, bende genelde böyle kararlar alıp çoğunu uygulamayanlardanım. Kararlı olmamanın bana çok zararını gördükçe " ne yapıyorum ben " deyip silkindim kendi kendime.. Kendimi ne kadar unuttuğumun ve kendim için güzel şeyler yapmadığımın geç de olsa farkına vardım.

    Özellikle özel bir ilişkide ne kadar verici olduğumun, bu vericiliğin bazen iyi yönde, bazende karşı tarafın haketmediği durumlarda yapılmış olduğunu son günlerde yaşadığım durumlar farkına vardırdı bana.

    Hayatta üzüntülerin mutluluklar için olduğunu,mutluluklarında mutlaka kesintiye uğradığı durumlar vardır. Hayat hem bize hemde evrende ne varsa on bağlı gerçekten....

    Biraz yüzüm gülsün istiyorum....

    Bir şeyin belli bir biçimde olmasını istiyorsunuz ve bu gerçekleşmeyince üzülüp,acı çekiyorsunuz. Oysa, beklentilerinizi bir yana bıralıp hayatı olduğu gibi kabul ederseniz ÖZGÜR olursunuz. Birşeye sımsıkı asılıp tutunmak, ciddi ve gergin olmak demektir. Ucunu bırakmaksa yüzünüzün gülmesini sağlar.

    Kendimi rahat bırakıp ama hayatımı kimseye bırakmadan ÖZGÜR olmayı seçtim ben.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 412
    Kayıt tarihi
    : 29.12.06
     
     

    Bilgisayar Programcısı ve Web Tasarımcısıyım. Yazmayı seviyorum ama bir yazar değilim. Çalışan bir i..