Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Birbirinden Ayrı İki Beden İki Yürek Bizimkisi

Birbirinden ayrı iki beden
İki yüreğiz..
Ben öyle olmasını istemesem de..
Senin ne düşündüğünü bilmiyorum çünkü
Sonsuza kadar ayrı yazılmış bizim kaderimiz..
Kaderi değiştirmek elimizde olsa da..

Elleri ceplerinde iki arkadaşız sadece..
Çekirdek çitleyen..
Gülen, eğlenen..
Her konuşmamızda küçük tartışmalarla
Birbirini kızdıran
Yaramaz birer çocuğuz aslında..

Sevgilerin yalan olduğu bir dünyadayız..
Bizse pembe rüyaların içindeyiz
Sen prensini
Bense prensesimi belkiyorum
Ama hiç birbirimizi fark etmiyoruz nedense..

Belkide geç kaldık birbirimize..
Ya da farklı zamanlarda tanıdık yüzlerimizi..
Sen bir başkasını seviyordun gönlünce..
Bense ölmüş bir sevdanın arkasından yas tutuyordum kendimce..
Hiçbirşeyi görmüyordu gözlerimiz anlayacağın..
Birbirimizi bile...

Dost bildik bir anının içinde bulduk kendimizi
Bambaşka bir diyarda..
Artık salıncaklarımız yoktu
Ve birbirimiz kızdıracak konuşmalarımız..
Ciddiydik hiç olmadığımız kadar..
Ve gözlerimiz alışılmadık bakıyordu birbirine..

Şimdi vazgeçiyoruz nedenler aramızda sır kalarak..
Ben yüreğime gömüyorum yarınlarımızı..
Sense yeni bir sevdanın içinde buluyorsun kendini..
Anlayacağın uçurtmalarla gitti çocukluğumuz..
Ve biz büyüdük..
Keşke hep çocuk kalabilseydik..
Ve ben seninle çocuk olabilseydim..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..