Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '21

 
Kategori
Deneme
 

Birbirine Dönüşür

Kadın erkek bir arada yaşama hali için ahlaki sorunlar dile getirilir ama biz başka bir sorunu da görüyoruz.

Birlikte yaşayanlar zaman içinde birbirlerine benzemeye başlarlar.

Kadının kadın özellikleri, erkeğin de erkek özellikleri erozyona uğrar.

Türler kendi alanları içinde kaldıkları sürece özelliklerini ve özgünlüklerini koruyabilirler.

Görüyoruz zaten kadın gibi erkekler erkek gibi kadınlar.

Her gün işte, okulda şurada burada beraber yan yanalar. Birbirlerinden mutlaka bir şeyler alırlar ve aldıkları bu şeyler onları karşı cinse yaklaştırır(benzetir)

Ben ta başında insanlar kolay bir araya gelsinler ama beraber yaşamasınlar dedim. Ahlaki kaygıyla demedim, felsefi olarak.

Kadın erkek, erkek de kadın olmaz elbette ama cinsiyetlerine özel, yapı taşları aşınır.

Evlilikte bile eşler ayrı oturmalı bazen bir araya gelmeliler. 50 yıllık evlilikten sonra erkek ve kadının görünüşleri hariç neredeyse aynı oldukları görülür; sözleri, ses tonları, davranışları…

Bu konu dile getirildi de benim iddia ettiğim cinsiyetlerdeki törpülenme değil birbirine benzeme şeklinde. Bu dedikleri şey kadın erkek arasında değil aynı cinslerde de olur.

Yani benim kastettiğim değil.

Cinsiyet derken vücudu değişir demiyorum tabi, karakter, düşünce yapısı, konuşma gibi şeyler.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..