Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Bire dost

Bire dost
 

Bire dost

Bire dost, ha bire dost

Beni ettin anlatmadan akıllı deli

Kendin oldun dürüst, birde veli

Bire dost, ha bire dost

Dost dedin, tamam dedim

Hemen dostun peşinden geldim

İyidir deyip destek verdim

Bire dost, ha bire dost

Kendimle bir sürükledim

Bire dost, ben az mı geldim

Arkadaşımı da düdükle din

Hani gelecektin, niye gelmedin

Yaşım kırktı bir anda kırk beş oldu

Dertsiz başım bin dertle doldu

Saçım kalmadı ağardı soldu

Bire dost, hani dürüstlük yoldu

Dadaş soylu bu, bilir misin huyunu

Saydık tek - tek sülaleni soyunu

Gelirse içecekmiş soğuk suyunu

Bire dost, şimdi yoluyummu tüyünü..

Moraller yok oldu, sıfır ettin

Geliyorum deyip te gittin

Hani sözün, nerde kaldı ne ettin

Bir daha mı? tövbe! beni deli ettin..

Bir kaç kişi demişti üçkağıt kokuyor

Denk getirirse hesabı takıyor

Eleyip beleyip elini yakıyor

Bir daha? sen gör kim bakıyor..

Çet leşe-çet leşe aşk doğar oldu

Doğruluk artık hep yalan oldu

Teklemen geldi beni buldu

Sözde dürüstlük, ileri tam yoldu...

10/05/2008

Yaşar Türkmen

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..