Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Birgün istesende duyamacaksın sesimi

Birgün istesende duyamacaksın sesimi
 

Bir gün istesende duyamayacaksın sesimi ,

Çünkü ;

Sana bir nefes kadar yakın ,

Asırlar kadar uzak olacağım.

Belki, senin için bir kayıp olmayacağım .

Sende benim için ...

Anılarda kalan eski bir sevgili olacaksın.

Hissetirmesende kimseye acını ,

Gözlerin ağlayacak çaktırmadan,

Hüzün bulutları eksilmeyecek gönlünde ,

Başka elleri de tutamayacaksın ...

Sanki bir ölüye dokunurcasına.

Başka gözlere de bakamayacaksın ,

Hepsi anlamsız gelecek sana.

Sevgiye kapayacaksın

Zor açtığın gönül kapılarını.

El ele gezen sevgilileri kıskanacaksın ,

Geceleri uzaklardan gelen rüzgarın sesi

Üşütecek sıcak odanda seni.

Karanlıkta ışık arayacak gözlerin ,

Yalan sevgilere tok olacak karnın ...

Açlığın ise yalnızca bana .

Bir gün istesende duyamayacaksın sesimi.

Elini uzatsan tutacakmış gibi yakın ,

Ama çok uzaklarda olacak ,

Bir zamanlar seni seviyorum diyen bu adam.

Yalnızlığı damarlarında hissedeceksin ...

Acının en buruk olanını ise

Yüreğinde.

Terk edilmişliğin zorunu yaşayacaksın.

Belki bunları ben bile bilmeyeceğim.

Kısacası;

Bir gün beni istesende bulamayacaksın.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..