Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '16

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
81
 

Biri, giden yaşlarımı durdursun lütfen!

Biri, giden yaşlarımı durdursun lütfen!
 

Nasıl doğmuştum anamdan? Hangi vakit beşikte bebeydim? İlk hecemi duyan, birinci cümlemi işiten kaldı mı aranızda? Ne ebemin adını biliyorum, ne  beni doğurtan doktorun namını… Yaşlarımı saydım teker teker… Taaa ki, geçen senelere üzülünceye kadar… Biri, giden yaşlarımı durdursun lütfen! Burda kalsın, daha öteye varmasın günler. Ömrün hızına yetişmek imkansız. Hep genç kalalım, hiç yaşlanmayalım desek de… Keyfince döner takvim yaprağı… Ölümü durdurmak ne mümkün… Canımız, kanımız yitmekte… Tenimiz solmakta… Göçüyoruz arkadaş! Aç gözlerini… Kopup giderken ruhun… Ardında belli belirsiz anıların kalır.

Bi zamanlar ben de oyunlar oynadım. Salıncakta sallandım, atlıkarıncalara, çarpışan arabalara bindim. Kovamla, küreğimle Kuleler, kaleler yaptım kumsallarda… Ağladım, zırladım, tepindim, çemkirdim ciyak ciyak… Oyuncağımı aldıklarında elimden… Mızmız mızmızlandım…  İstediğimi alana dek inatlaştım. Ve dayaklar yedim hepimiz gibi… Ama şimdi bakınca geriye… En acı, en kötü hallerim bile başka tatlı görünür gözüme… Biri, giden yaşlarımı durdursun lütfen! Daha fazla büyümek istemiyoru!

Sınıfımın en hızlı okumayı sökenlerindendim. Sayılar ve harflerle de iyiydi aram. Başka başka okullarda, farklı farklı şehirlerde başarıyla sürdürsemde ilk ve ortaokulu… Hayatımın en serseri yıllarıydı lise öğrenciliğim… Üniversiteyi ne siz sorun, ne ben söyleyeyim. Kazanması ne denli zorduysa istediğm bölümü…  Bitirmesi ondan daha büyük bir düş kırıklığıydı fakülteyi…

Koştura koştura gidilen askerlik… Yarım kalan evlilik teşebbüsü… İnişlerle ve çıkışlarla dolu bir iş yaşamı… İyi de… Nere gitti onca haftayla ay? Binlerce saat gerimde kalan afacanlığım… Sanki az önce bitmiş gibi… Biri, giden yıllarımı durdursun lütfen! Kırk iki yılıma kırk iki yıl daha eklemek istemez gönlüm… Aklım başka türlü söylese de… Bırakın beni çocukluğuma döneyim… Biri giden yaşlarımı durdursun lütfen! Daha fazla kocamak istemiyorum artık.

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ben o kadar yaramaz değildim :)kardeşimle bi misket oynardık bi ip atlardık ..erkek oyunları yüzünden mi savaşçı ve inatçı oldum bilmiyorum ..çocukluğuma indim birden:)kız dedğin biraz uysal olur değil mi..olamadım ..ilkokul öğretmenin insanlar maymundan gelmiştir dedikçe ne salak bi adam diye düşünürdüm..şu insanların evrime olan inançsızlığını ben 4.sınıfta keşfetmiştim..halbu ki ailemde namaz kılanlara o zamanlar yobaz gözüyle bakılır solcular özendirilrdi..din dersi ve fen dersi arasındaki mantıksızlığı öğretmenim kuramamştı:) ayrık otluğun sonuçları maalesef çok ağır oldu.. halada çekiyorum ..

savas barka 
 11.04.2016 9:33
 

Sevgili Cem Kardeşim! Hayat dümdüz değil inişli çıkışlı. Bu iniş çıkışlarda mutluluk da acı da var. İnşallah bundan sonraki yaşamınız sağlıklı ve mutlu olur sevgiler.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 08.04.2016 10:20
Cevap :
Değerli hocam, sizin gibi sevenleri yanımda oldukça, bu yiğidin sırtı yere gelmez! Cemce sevgilerimle...  10.04.2016 22:58
 

Hoşgeldin Çamsarı...Nerelerdeydin..??

Erdal Ceyhan 
 08.04.2016 3:39
Cevap :
Hoş bulduk hocam. Adalet Yüksek Okulu'nda kalan son yarım dönemi bitirip mezun oldum. İnşallah eylül ayında çı kacak kitabım: " Kadınlar Hangi Dili Konuşur "u yayına hazırlıyordum. 31 Temmuzda DGS sınavım var. On ahazırlanıyorum. Bir de iş güç telaşı tabii... Cemce sevgilerimle...   10.04.2016 20:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1283
Toplam yorum
: 3545
Toplam mesaj
: 73
Ort. okunma sayısı
: 1669
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek O..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster