Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '17

 
Kategori
TV Programları
Okunma Sayısı
4136
 

Biri Aşk-ı Roman Rezaletini Durdursun!

Biri Aşk-ı Roman Rezaletini Durdursun!
 

Televizyon dünyası özel televizyonların açılması ile birlikte çok farklı bir boyuta geçti biliyorsunuz. Hemen her yıl farklı konseptler, programlar, rezaletler bizleri karşıladı. Neden, nasıl yayınladığını anlayamadığımız işler özellikle 90'lı yıllarda televizyonları süslemişti. Ancak yıllar geçtikçe ve 2000'li yılların ortalarına geldiğimiz şu günlerde işler daha profesyonel hale geldi. Artık daha büyük bütçeli ve iyi oyuncu kadrolarına sahip işler izlemeye başladık. 

Ancak buna rağmen bazı işler ekrana geliyor ki, saçınızı başınızı yolasınız geliyor. Ne görülerek kabul edildiğini, nasıl içine sindirildiğini düşündüğünüz oluyor. İşte dün gece TV8 ekranlarında yayınlanmaya başlayan Aşk-ı Roman adlı garip şey de böyle özellikler taşıyor. Seda Sayan ve Uğur Arslan'ın sunmaya çalıştığı Evleneceksen Gel isimli programda taliplerini arayan ve cast olduklarını görmemek için kör olmak gerektiğini defalarca söylediğim kişiler bu Aşk-ı Roman isimli dizimsi şeyin içerisinde yer alıyor.

Seda Sayan gibi ekran kurdu bir kadının bu işin içinde olduğunu anlamamak mümkün değil. Sayan'ın olmayacak insanları desteklemek, onların ünlü olmasını sağlamak gibi işleri sık sık üstlendiğini biliyoruz. Biliyoruz bilmesine de, neden be ablacım diye sormak istiyorum ben. Görüntü kalitesi, ne olduğu belli olmayan hikayesi, Flash TV'den hallice oyunculukları ile ekrana gelen Aşk-ı Roman isimli yapım şimdiden yılın en kötü işi olmaya aday. Hatta direk bu ödülü alır bence. 1 bölüm bu izlenim için yeterli yani.

Bir de TV8'in başındaki Acun Ilıcalı gibi birinin bu işi nasıl kabul ettiğini, neden yayınladığını anlamak da mümkün değil. Yaptığı programlarla zaten parayı vurmuş olan, yaz sezonunda da Yeşilçam filmleri ve cinayet programları ile iyi bir reyting yakalayan Acun'un bu işi kabul etmesi onun televizyonculuk kariyerine büyük bir eksi olarak yazılır benden söylemesi.

İş bir de ortalama reyting almış arkadaş. TOTAL'de 6., AB'de 9., ABC'de 11.olmuş. Yani oturup ciddi ciddi izleyen insanlarımız var bunu. 3 reyting sınırına dayandıran izleyicilerimiz var. Yıl olmuş 2017!

Kış sezonunda ekranda olmayacağına emin olduğum Aşk-ı Roman isimli şeyin bir an önce yayından kaldırılmasını temenni ediyorum. Bu rezaleti çoluğuna çocuğuna açıklayamazsın valla Acun Ilıcalı! Ona göre...

''Hatanın neresinden dönersen kardır.'' mantığının bir an önce devreye sokulmasını umuyorum. Yoksa olan yine bizim gözlere ve akıllara olacak.

Anıl Koldaş

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 638
Toplam yorum
: 112
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 3420
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster