Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '07

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Biri beni gözetledi.

Biri beni gözetledi.
 

Son 2 aydır haftada 1, 2 defa Uludağ üniversitesine gidip, gidip geldim.

Her gidişimde yeni tahlillerle karşılaştım.

U.Ü araştırma hastanesi olduğundan, kuşkulandıkları en küçük şeyleri araştırıyorlar.

Ancak ben o kadar evhamlıyım ki, doktor her tahlil istediğinde, ben sonuçları götürünce doktor hanım yaşayacak mıyım diye de sorular yöneltmeye başladım.

En son tahlililer sonrası, ciğerlerimde bir modül olduğu ve son bir tahlil daha yapılması gerektiği söyledin.

Bunun üzerine beni bir korku sardı, öncelikle alkol ve sigaradan uzaklaştım!

Sonra aman Allah’ım yoksa ölecek miyim dedim kendi kendime, hemen bir özel hastaneye gittim!

Elimdeki filmleri doç bir doktora gösterdim, baktı ve korkulacak bir şey yok dedi, şikâyetlerimi sıraladım, bunun üzerine uyku laboratuarına girmem gerektiği söyledindi,

İnsanoğlu uykuda sorunlar yaşıyorsa horlarmış!

Dişlerini gıcırdatırmış!

Terlermiş!

Nefes alıp vermekte zorlanırmış!

Rahat nefes alamamaktan dolayı kilo bile alırmışsınız!

Randevu günüm geldi ve beni aradılar Sayın Adem Çalışkan bu gece sizi hastanemizde bir gece ağırlayacağız dediler!

Akşam oldu ben hastaneye gittim, tabi yanımda sevgili dostum Tiger ve Bestami de var.

Biz önce gece 21.00 kadar hastane bahçesinde oturduk, sohbet ettik!

Daha sonra ben uyku laboratuarına gittim, görevli memur bir sürü kablo bağladı, ben bununla nasıl uyuyacağım şimdi diye düşünürken, birde demesin mi burada ki kameradan ben sabaha kadar sizi kaydedeceğim, uykuda nasıl uyuduğunuzu gözlemleyeceğim!

Eyvah biri beni gözetleyecek dedim!

Sonuçlar 20 gün sonra çıkacağından şimdi burada buna yer veremiyorum.

Siz, siz olun hayatınızın akışını değiştirecek şeyleri zaman geçmeden hayata geçirin.

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..