Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
745
 

Biri bizi durdursun yahu...

Biri bizi durdursun yahu...
 

Dün akşam Fenerbahçe gerçekten çok güzel bir futbol ortaya koydu. Yıllardır görmek istediğimiz bir Fenerbahçe'ydi karşımızda gördüğümüz.

Herkes bununla ilgili bir sürü şey yazdı, çizdi.

İtalya gazeteleri, dünkü tarihi "Türk Bayramı" olarak ilan etti.

Evet, her şey bayramı aratmayacak nitelikteydi.

Peki, dikkatinizi çeken bir şeyler oldu mu?

Mesela, Kezman'ın üstüne sanki ölü toprağı atılmış gibiydi. Sahada koşacak hali bile yoktu. Ayağındaki topu tutmakta güçlük çekiyordu, koşmuyordu, kaptırdığı topların arkasından hiç umurunda değilmiş gibi öylece bakıyordu.

Şimdi siz diyeceksiniz ki, nasıl olur ya, adam muhteşem bir gol kaçırdı. Bir futbolcunun, muhteşem bir gol kaçırması onun iyi oynadığı anlamına gelmez. Evet, top direkten dönmeseydi gerçekten muhteşem bir gol olacaktı, ama girdiği başka bir pozisyon var mıydı Kezman'ın? Soruyorum size. İsterseniz cevabını ben vereyim, hayır!

Bence üstündeki ölü toprağını bir an önce atsa iyi olur. Çünkü dün akşam diğerlerinin yanında adeta bir hiçti.

Gelelim Deniz'e. Açıkçası beni çok şaşırttı. Nolmuş bu Deniz'e yahu, dedirtti izleyenlere. Hatası yok muydu, tabiki vardı. Top kayıpları yaptı kaç kere, ama mücadeleyi bırakmadı doksan artı üç dakika boyunca.

Lugano savunmamızın belkemiğiydi. Kimi zaman sert çıkışlarıyla karşı takımın oyuncularına gözdağı vermekten çekinmedi. İyi de etti tabi.

Yıllar önce Uche ve Högh diye iki efsane vardı hatırlar mısınız? Akşam onlar kadar olmasalar da Edu ve Lugano'yu izlerken, onları izliyormuş gibi oldum. Ama bu gidişle onların da muhteşem bir ikili olacakları belli.

Diğer yandan, Önder'in daha çok çalışması gerekiyor. Neden mi? Kanattan yapmaya çalıştığı ortalar çok kötü. Yeri gelecek o ortalara çok ihtiyacımız olacak. Bu nedenle Önder'in bu konuda kendini geliştirmesi lazım. Bu işi geçen yıllarda Ümit Özat iyi beceriyordu.

Maçta en çok hoşuma giden kare ise, Alex'in bir gol girişiminin ardından İnter'in kalecisi Cesar'la yerde çocuklar gibi birbirlerine sevgiyle sarılmaları ve iki aşık gibi yerde yuvarlanmalarıydı. :)

Bir de dün akşam şunu da düşünmeden edemedim. Tuncay, yedek kulübesinde otururken, dün akşamki maçı izlediyse neler hisstti acaba? Bana çoktan pişman olmuştur gibi geliyor.

Neyse konuyu dağıttım galiba. Bugünkü yorumuma burda nokta koyarken efem, bir başka Türk bayramı'nda yine hep beraber olmak dileğiyle, sağlıcakla kalın diyorum.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

alin buyrun nazar ettiniz iste...yaw bi masallah denir ama dimi:( biz kimi ynecegiz tr de?

griadam 
 25.09.2007 14:47
Cevap :
Bizi ligde durduran durdurana yani.Bize geldi mi aslan kesiliyo takımlar.Bilsem yenileceğimizi maşallah demem mi?Hem de kırk bir kere maşallah! Tü tü tü...:)  26.09.2007 8:21
 

Yorum yazan arkadaşların birinden Allah razı olsun, çok güldürdü beni. Avrupa'da farklı oynuyoruz demiş :) Yahu bilmesek...
Fenerbahçenin başarısı sevindirici olsa da biraz objektif bakmak lazım.
Internazionale avrupa'nın zengin ve şöhretli kulüplerinden biri olabilir ama asla çok başarılı bir takım olmamıştır. Son 2 seneki iade edilen ve juventus-milan harici ligdeki şampiyonlukları hariç belki 15 senedir şampiyon olamayan avrupada final göremeyen bir takımdır. Hatta hiç bir zaman takım olamamıştır. Bir de bu takımın 6 7 tane eksik oyuncuyla oynadığını düşünün... Vay babam vay...
Aksi ülke adına daha hayırlı olmakla beraber ben Fenerbahçe'nin özellikle CSKA'ya çok zorlanacağını ve şampiyonlr ligi'nde bir üst tura çıkamayacağını düşünüyorum. Ama tabi ki bekleyip zaman neler getirecek göreceğiz...

Demirson 
 23.09.2007 3:51
Cevap :
Tespitleriniz doğru ama yine de kötümser olmamak lazım.Yani CSKA'yı kendi sahasında yenersek bu gruptan çıkarız diye düşünüyorum.Umarım bu düşüncede kalmaz ve biz de artık zafer sarhoşluğu nedir onu yaşarız.Çünkü biz Fenerbahçe taraftarı olarak bunu gerçekten hakediyoruz.  23.09.2007 19:57
 

Emel bence Önder konusundaki tespitin super iyi orta yapamayan futbolcu olmamalı fenerbahçe de, her orta tehlike yaratmalı, kendine iyi bak en derin sevgi ve saygılarımla..

Ahmet AYDIN 
 21.09.2007 17:19
Cevap :
Bana katılmanıza sevindim.Çünkü gole giden yol iyi orta yapmaktan ve güzel şut atmaktan geçer.Bir kanat oyuncusunun bu konuda biraz yetenekli olması lazım, hem de şampiyonlar liginde top koşturuyorsa.Saygılar...  23.09.2007 20:02
 

ANCAK AYAKLARIMIZ yere basmalı. Çünkü hâlâ istikrarı yakalayamadık ve ben endişeliyim. Brezilyalılar dünya medyasına kendilerini göstermek için yürekten oynadılar da Türk medyasına inat bizim ligde oynamıyorlar sanki... Tüm büyük FB lileri kutluyorum. Selam ve sevgiler...

murat ertaş 
 21.09.2007 16:07
Cevap :
Evet,zafer sarhoşluğu hiçbir zaman iyi bir sonuç getirmemiştir.Bundan sonra daha dikkatli olmamız ve daha iyi oynamamız lazım.  21.09.2007 16:32
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 77
Toplam yorum
: 284
Toplam mesaj
: 56
Ort. okunma sayısı
: 905
Kayıt tarihi
: 13.01.07
 
 

1979 Giresun doğumluyum. Kendimi bildim bileli kalabalığı sevmem. İnsanlara karşı mesafeliyimdir. He..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster