Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Biri bizi kandırmaya mı çalışıyor

Biri bizi kandırmaya mı çalışıyor
 

Salih Arıkan Bayrakla sokaklarda


Bugünlerde bina denetimleriyle ilgili haberler çıkıyor. E bizde katkı sunalım. Şu kadar bina denetlenmiş de eee kaç tanesine ceza kesilmiş. Yok. Gelin İzmir Nüfus Müdürlüğü'ne gidin bakalım Çankaya'daki erişilebilir mi.

Sizi engellilere hizmet veren Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü'ne götüreyim. Binaya girin Akülü sandalyeyle yukarı çıkabilecek misiniz? Ben İzmirde'ki tüm Belediyelere erişilebilirlikle ilgili yazı yazdım. Beni sadece Çiğli Belediyesi'nden aradılar. Güzelbahçe belediye başkanımız bizzat kendi aradı. E diğerleri canım idare edin. Kimi idare edelim. Erişilebilir olmayan merkezi ve yerel yönetimleri mi. Yoksa kaldırımlarımı yahu susun bari bize bir şeyleri yapıyormuş gibi yapmayın. Dün iş yerine geliyorum malum Basmane'de iş yerim. Kaldırım kenarına arabaları koyup gitmişler. Biri de yolun ortasına arabayı koymuş gitmiş. Babasının tapulu malı ya, eee cezası kaç para ben diyeyim yetmiş, sen de yüz lira. Ne olacak ki verir parayı gider. Arkadaki arabalar asılıyor kornaya adam ortalarda yok. Bizi kandırmaya çalışmayın erişilebilirlikle yapılan faaliyetler merkezi hükümet içinde yerel yönetimler içinde göz boyamaktan ileri gidemez kimse darılıp gücenmesin. Büşra Ün'ün başına gelenleri biliyorsunuz. Noter aşağı indi ve para istedi. Kaç tane noter engellilere uygun. Şurada dibimde altıncı noter var merdivenli. Bana İzmir'de kaç tane noter gösterebilirsiniz erişilebilir. Birde görmeyen gider şahit ister. Bu da ayrı bir sorun. Yine Büşra Ün'ün arabasını çekmişler. Yahu her kaldırım araba dolu masalar, sandalyeler bunlar niye kaldırılmıyor. Engelli rampalarına lütfen araba koymayalım. Alın size sosyal sorumluluk projesi yapanlara bir faaliyet önerisi daha. Bir kamu spotu hazırlayın. Engelliler için ayrılan park yerlerine aracınızı park etmeyin. Hiç olmasa milleti bilinçlendirelim cezaların artacağı yok. Devlet üç beş engelli için vatandaşla karşı karşıya gelmek istemiyor ben açıkça bunu düşünüyorum. Hem işgaliye alacak hem ceza kesecek bu sürdürülebilir bir çalışma değil.

Kaynak

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/04/biri-bizi-kandrmaya-m-calsyor.html

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..