Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
257
 

Biri bizi kerizliyor - 2

Biri bizi kerizliyor - 2
 

adres : BigBrotherLogoSecrets


Geçen bölümden kısa bir hatırlatma :

__FredÇakmaktaş : Bence de arkadaşlar. Birlik olalım.

Bu sırada Sharone Stone, ( soyadı gibi taş hatun be ) :)) hemen oracıkta birilerine asılmaya başlar........

__Sharone Stone : Heyy. Yakışıklı .Naaber. Presley di değil mi. Çok tatlısın

__Elvis : Yok bacım bana bulaşma. Ben presli diilim. Pressizim. Ha aha ha ha...

__Sharone : Ayy çok da şekeeer...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

< yeni="" bölüm="" :="" "="" iett'de="" facia="" !="" "="">

__Elvis : Sana kısaca taş diyebilir miyim bacım?

__Sharone: Ayy ne demeeek tabii ki de diyebilirsin.

__TemelReis : Haçen cidelum o zaman daa. Taa ne beçleyup duriyuruz. Hadi safinazum kilçuk ebatlum arkadaşlaru da alalum karnumuzu doyiralum pi yerlerde da.

__Safinaz : Tamam hayatım. Temeel hadi dinlemiyor musun beni?

__TemelReis : İfendum safişum baa mi dedun oni ? Tamam daa hadi uşaklar hep peraber cidelum. Hava kararmadan karnimuzi doyiralum da kalacak yer pulalum.

__Arsen Lupen : AAhhhh havada aşk kokusu var dostlar. Bu aşinalığı bırakıp mı terk-i diyar eyleyeceğiz. Ti amoora. Mmmuuummah ! İçime bir ferahlık çöktü sanki.

__Johnny Bravo : Bence o aşk değil hatun kokuyor adamım. Acaba bu yeni şehirde güzel kızlar var mıdır ? Güzel arabalar, yatlar, yakamoz ışıltıları. Vvuuuuh ! Hadi kapiş kaçalım artık.

KaraMurat : Bre sapık beşeriyat. Yanımızda sultanlar, bacılarımız var idür neden böyle davranmayı meylersin ? Derhal onlardan özür dilemeni isterüm. Tekbiiiir Ya Allah !

Kılıcını çeker KaraMurat ve yeltenir kelleye Bravo'nun.

__Köroğlu : Ne yaparsın sen yiğidim kıyma bu cengaver ademoğluna. Bırak yiğitlik sen de kalsın.

__RedKit : Hey meeaan. Karnım zil çalıyor yiyecek birşeyler bulalım artık bırakalalım goygoyu. You are understand me ? Buralarda McDonald's var mıdır ahbaaap?

__HeMan : Hadi bakalım !

Ardından stadın çıkış kapısından dışarıya çıkarlar ve caddenin işlek yerlerine doğru aka aka gitmeye başlar kahramanlarımız.
Onları yolda yürürken gören vatandaşlar gözlerine inanamazlar. Bunlar ; hayatında belki de görebilecekleri enson ünlü kişiler ve kahramanlardır. Acaba burada ne işleri vardı ve nereden gelmişlerdir ?

Derken İETT durağına doğru yaklaşırlar ve birbirlerine şaşkın şaşkın bakarlar.

__ArsenLüpen : Buradan araçlar geçiyor ama sanırırm insanlar bu klübe gibi yerin altında otomobil geçsin diye beklemekteler. Yoksa yanılıyor muyum Barni Molozaş?

__Barni : Yyyııhh yyıh :)) bence de olabilir efeeem.

Robocop hemen atılır ve izah etmeye çalışır.

__RoboCop : Bu ra sı oto büs du ra ğı. Bu ra dan o to büs le re bi ni lir. Bbbbbzt !

__Pele : Heeey daha önce neden düşünmedim ben bunu ? Tabii yaa. Burası halkotobüsü durağıııı. Hıııııı.

__Maradona : La goota friaa. sendeki jeton çokgen galiba karakutu hee ? Uyan uyan da esrar içmeye gidelim adamıım. Ha ha haa..

__TemelReis : Uşaklar paa pırakun pu işi da. Sizu ben karşıya Eminönü'ne ekmek arası palamut yemeye cötireceğum.Ama once Kadiköy'e oradan da takayla Eminönüne cideceğuz. Bu konida netmiyuz ?

__Sharone Stone : Iıyyy palamut muu ? O nedir öyle bebişim. Yok mu havyar, beyaz şarap ve romantik mum ışığında tatlı yemekler ?

__ArsenLupen : Merak etmeyiniz madam. Ben sizin için bulurum güzel bir mekan. Sinyoriita. Tiamoor sibopleee.

__Sharone : Çok kibarsınız centilmen adam. Sizi kalbime farklı kaydediyorum. ( Save As ) :))) Size sen ya da sadece Arsen diyebilir miyim ?

__ArsenLupen : Ne dersen de güzel gül tanesi.

__Sharone : Arsen Arsen Arseeeeeen. Hi hi hi..

__Maradona : Aptal şey seni. Bunun gibileri eroinle bayıltacaksın vallahi de.

__Pele : Orada dur bakalım koca adam. Ben varken o bayana dokunamazsın. Kılına zarar gelirse kendini yok bil.

__Maradona : Ne yokbil mi ? Yok Akbil ! Muhahaha haaaah ahahahaaa....

__Pele : Zevzek şey.

O sırada İETT otobüsü gelir..

__TemelReis: Hadi pakayum uşaklar. Once çocuklar ve karular. Uiyyy daa. Ayakta cideceğuz hiç boş yer yok idur.

__ ArsenLupen : reca ederim düzgün konuşunuz Temel Bey. Karu değil, bayan demeniz gerekmiyor muydu ? Siboplee ma miaa.

__TemelReis : Haçen ne farçeder kilçuk. Baa bak adamun tasunu atturma saa da şimşir kafalu derum . Oçeeeey . Anladun mi oni, bu konida netmiyuz ?

__Arsen Lupen : Ahhah hahaha haaa. Çok şakacısınız Temel Bey. Temelinizde mizah gücü çok fazla bir beyefendi görüyorum. ( Ben sana sorarım daha sonra ) ahh haha buyrun.

Yola koyulurlar kahramanlarımız. Kadıköy otobüsüne binip Eminönü'ne doğru gitmek için yolalmaktadırlar...

__ElvisPresley : Biz şimdi nereye gidiyoruz Temel Bey? Gördüğüm kadarıyla siz buraları içimizde enfazla bilen gibi gözüküyorsunuz. Yanılıyor muyum ? Ahhaa bu arada bu koca şehirdeee şeyy yani İstanbul'da müzik adına kurulmuş plak şirketleri var mıdır ? Bir taşplak çıkarmayı düşünüyorum da. Meşur olacağım. Adımı çakılgazinosuna altın harflerle yazdıracağım. Bana yardımcı olabilir misiniz Temel Bey?

__BradPitt : Yavaş yazdır bakalım adını koçum. Önce ben burada bir sinema filmi çekmeyi düşünüyorum Angelina ile. Üstelik sen hala taşplakta mı kaldın adamım? Uyan artık mp3 ler, cd çalarlar çıktı. Sen tutunamazsın buralarda. Heh filmin adı da ne olsuuuun? ...... Heh ! Buldum. Brad'in adı Angelina'nın Tadı. Süpper bee. başrollerde Bret piiit ve Anceliina jolii. Konuk oyuncular da Arnılt Çuvaldagezer ve Chuck Norris. Bunlar şimdi bizim bankadan çaldığımız paraları elimizden alabilmek için peşimize düşen iki karşıt mafya olsun. Benle ancelina da birbirini deliler gibi seven ama herzaman kavga eden iki üçkağıtçı bir soyguncu olsun. Paraları çalıp kaçarken peşimizden ateş eden güvenlik görevlisi yanlışlıkla silahından çıkan ateş sonucu Ancelina'yı kafasından mıhlasın. Paralar da bana kalsın hi hi hihhhiiii. Sonra kaçan soyguncuyu uyarı yapmadan vuran ve ateşi sonucu öldüren güvenlik suçlu bulunup hapse girsin. Sonra ben bir yardım derneği kuruyorum bu paralar ile. İnsanlara yardım ediyor gibi görünüp elaltından yurtdışına para kaçırıp malikaneler, servetler ediniyorum. derneğin adı da Yerim Feneri olsun. Muhahhaahaaaaa.

__ KaraMurat : Yuhh be iki dakkada adam senaryo yazdı be. İşe bak. Biz dağlarda kalelerde bir avuç zibidi peşinde saçma sapan akrobasi hareketleri yapalım aleme madara olalım şu Pitt'in hayaline bak. Eğer bak şuraya yazıyorum eğer Pitt in senaryosu beğenilip de film yapılmaya kalkılırsa ben de Avrupa Yakasında oynamazsan namert olayım.

__ FredÇakmaktaş : Ne film mi çekiyorsunuz ? Ben de bendeee. Bana da ilkel bir rol var mı Murat ağğbi ?

__ KaraMurat : Sen ancak CemYılmz'ın AROG'unda rol bulursun yiğit Fredim kabusum :)))

__ Safinaz : Ayy ne güzel olurdu dii mii ? Ben de Seda'nın kadın programına katılırdıım.

__ Sharone : Bende bu aralar meşhur olan şu zengin koca bulma yarışmasına katılırdım. Ne seksii olurdu dii mii. Partnerimi o meşhur oturuşumla izdivaça sürüklerdiim.

__ HeMan : Bu kadın yine sapıtmaya başladı. Tövbe tövbeee. Adamların başına bela yaa. Ulan ben de Müslüman olup 5 vakit namaza başlamazsam gavurum.

__ RoboCop : Ben de ben de. Po lis teş kila tı na ka tı lıp İstan bul'un kar an lık so kak la rın da suçlu la rı kova la mak isti yo rum. 1 Ma yıs ta gös te ri ci jop lay ıp ı şık la rda sürü cü leri durdu rup çor ba pa ra sı top la mak isti yo rum. Bzzzzt !

__ Temel Reis : Yavaşun uşaklar uçmayun daa. Daha cin olmadan adam çarpmaya çaluşiisunuz. Yavaşun taa. Heçen İstanbul'da o kadar ters işler döner ki siz pile anlamazsunuz. Buranun havasine pi da karusuna cüvenmeyeceksunuz daa.

Arsen Lupen : Bakınız reca ederim şu karu lafını bırakınız. Hem bayanlar birer çiçektirler neden bukadar hakaret dolu sözler sarfediyorsunuz anlamış değilim dğrusu.

__Temel Reis : Toobe toobeee haçen puna da çattuk daa. Başumuza hanum avukati kesuldi şimşir kafalu silindir şapkalu heruf.

O sırada otobüsün içindeki megafondan gelen sesle irkilir kahramanlarımız.

___Otobüsün Şöförü : Dikkat dikkat. Otobüsün freni patladı ve hızla insanların kalabalık olduğu Kadıköy İskele Meydanına doğru sürükleniyoruz. Hızımız 165 km. Frenler tutmuyor ve gittikçe araç hızlanmaktadır. Valla ben kapıdan atlıyorum belki ölürürm belki de yırtarım. Siz ne yaparsanız yapın.

Kapıyı açar ve otobüz şöförü paaat ! diye atlar yola. Karşıyönden gelen Gebze Harem minibüsünün altında kalır ve oracıkta ölüverir.

Diğer Bölümde :

Acaba kahramanlarımızdan biri insanları kurtaracak mı ?

O çok konuşan Brad artisi delikanlılık yapıp otobüsü başka yöne sürebilecek mi yoksa " bana bırak " deyip KaraMurat el atacak mı olaya ?

Tehlike çanları çalmaya başladı. .........................

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yazık oldu şoföre. Senin de kalem kılıç gibi kankam, garibi öldürdün oracıkta. Her bi şey var bu filmde. Bakalım daha ne göreceğiz. Ay senin hikâyeyi merak etmekten kendiminkine konsantre olamadım yav. Ayrıca kafam allak bullak. Bana ne ya, yazmıcam ya, yazmıcam!

vakayinüvis 
 23.10.2008 1:53
Cevap :
sen yine de yaz vakacık. olaya renk kat mesela. şöföre ben de acıdım ama ya .yazik oldu. daha duur daha kafan ne karışacak ne karışacak =))) iltifatların için çok teşekkür ederim kankam. şımartma beni =))  23.10.2008 9:01
 

Gölgelerin gücü adınaaaaaaa HEMANNNN desin olaya el atsın Heman :))

Serçe! 
 22.10.2008 20:36
Cevap :
ama daha titreğini çağırmadı heman=)) tırsıyor biraz.daha ehliyeti yok adamın. kursa yazılmış ama daha dersler başlamamış =) eline sağlık sevgiler sana aarkadaşım.  23.10.2008 9:02
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 749
Toplam yorum
: 2097
Toplam mesaj
: 46
Ort. okunma sayısı
: 1934
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster