Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

Biri bizi kerizliyor - 4

Biri bizi kerizliyor - 4
 

animationusa


Geçen bölümden....

__Süperman : Uçuyoruuuz. Sıkı tutunun. Vvvvvvvvuuuuuuuuuu.....

Kahramanlarımız havalanır ve yemek yemeğe giderler eminönü'ne doğru. Yemeklerini yiyip yarışmanın olacağı sttüdyoya gideceklerdir....
-

__Süperman : Nasılsınız iyi misiniz arkada beyler bayanlar ? Biraz rüzgar var ama idare edin artık. SüperMan hava yolları iyi uçuşlar diler. =) Heh he hee.

__Arsen Lupen : Siz keyfinize bakın sevgili süperman. Biz arkada gayet iyiyiz. Hayatımda ilk defa uçuyorum. Bu ânı bir daha yakalayamam.

__RedKit : Hey meean. Very beauty. Süpper birşeymiş bu dostum. Pelerin de çok havalı duruyor hani. Ahh! Olamaaaz şapkam uçtu . inanmıyorum ya. Damn it ! Damn it ! Kahretsin ! O şapka bana büyük dedemden kalmıştı. İstanbul'un deryalarına kaptırmak için mi geldim ben buralara ? Bırak beni müsait bir yerde züpermen. İncem !

__Süperman : Ahhah hahahaa. Çok komiksin Redkit. Sana hiç şakacı şapkalı mantar olduğunu söylemişler miydi ? Gerçi şapkan da kalmadı artık ama.. Bana bak ! Kırarım senin kafanı şimdi. Minibüs mü len bu müsait biyerde incen ? Bak seni ayakta bile götürmüyorum uçarak gidiyorsun bir de şapkan düştü diye bana dolmuş muamelesi yapıyorsun. Ayıp be. Kalıbının adamı ol biraz. Man become some man.

__Köroğlu : Süperyiğit tamam münakaşa etmeyin havada kaza yapacağız şimdi. Hem önüne bak sen bakıyım. Bak martı var ba ba bak ! Mar ........ tııııı...

Küüüüt ! Ahan da kafasını martıya tosladı.

__Süperman : Aaaahh ! Kafaaam.. Ulan ret misin kit misin her ne haltsan in aşağı. İn dedim sana. Bırak ellerini.

__Kara Murat : Tüh tüh tüh. Hayvan da telef oldu ya. Yazık oldu. Süperman sen de az kalın kafalı değilmişsin yani. Hayvan yalan oldu be havada.

_Süperman : Ya Murat ağbi ama ya. Sen de bana destek olacağına yaptığına bak ya. Ühüüüüü =((( Uçmuyorum işte uçmuyorum...

__HeMan : Bak şimdi adamı küstürdünüz ya. Süpercağız iyilik edip bizi sırtında uçuruyor biz de ona neler yapıyoruz.

__Redkit : ŞŞtt ! Heman sus bakıyım. Dellendirme adamı daha fazla sussana. Zaten kızdı bana. Vallaha atacak şimdi hepimizi.

__Temel Reis: Yau uşaklar tamam daa uzatmayun oni. Sen Redküt haçen ozir dile bakayum Süperman'den. Eşşeğun kulaana su kaçurmayin daa. Şapkaysa şapka anadunmi. Eminoni'nde vardur aynulari. Aluruz saa bi şapika.

__Süperman : Bana bak kovboy bir kelime daha edersen seni burdan aşağıya atarım. Zaten şu tayt da sıkıştırıyor. İçime bişey de giymedin sıkar diye. Araya kaçıp duruyor.

__Robocop: E vet bel li o lu yor sü per men. A ma ba ya ğı da bü yük müş po pon ha ni. He he he.

__Süperman: Şüütttt. N'oluyor ya. Robocop sen de aşka geldin galiba. Sapık mısınız siz ya? Allah'tan sen demirsin de aklıma kötü şey gelmiyor. Ya şu Johnny Bravo sapığı olsaydı gitmişti kıç kasara. Tövbe yaaa.

__Johnny Bravo : Hey hey heeey. N'oluyoruz? Bana burada şimdi söz hakkı doğuyor. Neden benden korkuyorsun sen? Why from me fear you ? Ayrıca ben sapık falan değilim sadece sexe düşkünüm biraz ve erkek kadın ayırmıyorum.

__Safinaz : Ayyyyy. Ne diyor bu Temel ? Ne kadar ayıp kadınların yanında neler konuşuyor bu pis sapık.

__TemelReis : Baa bak sari kafa. Ağzunu pozma orada. Celirum şimdu yanuna. Karilar varidur haburada bozmayayum senu.

__ArsenLupen : Oooo tiamooor. Yine karı dedi bu Temel. Sizi hiç tasvip etmiyorum.
__Temel Reis : Ya cit işine senda bee. Karu yalakasu senu.

__Pele : Maradona oğlum bunlar iyicene sapıttı. Baksana birbirlerine girdiler. Kafam şişti resmen ya.

__Maradona : Ya karakutu şu gıçıma bakmayı bırak lütfen. Sen de mi bunlara uydun ya. Benim de kafam şişti harbiden de. İnsek de bi kafa dinlesek.

__Pele : Ya neyapcam ben senin papişkanı ya? Zaten kocaman olmuş önümü göremiyorum kıçından. Ama inelim Eminönümü göreceğim =))) he he heee.

__Maradona : He he heeeee. Çok mu komik olduğunu sanıyorsun sen şimdi ? Bak ben sana açıkhavada komiklik nasıl yapılıyormuş göstereyim. Bak şimdi ......

pssssssst ! Zrrrrrrrrt ! Borrk ! .....................................

__Pele : Öööööööf ! Bune bee. Lan ne pissin sen oolum ya. Ne yedin ya bozuk balık gibi kokuyorsun sen. Allah senin cezanı versin emi. Geberttin beni burada. Allah'tan açık havadayız, üstelik de havadayız.

__Maradona : Hahahahahaahahahaaa.... Yaşasın kötülük.

__Pele : Git be. Kahrolası kokuşmuş eroinman.

__Elvis : Ne oluyor orada dostlar ? Bana bişey mi dediniz arkadan ? Yok rüzgardan duyamıyorum da.

__Pele : Yok canım yok sana bişey diyen yok sen önüne dön. Herkes kendi önündekine baksın. Töövbe tövbe yaaa. Adamı pispis konuşturuyorsun havada. Kih kih kih =))))

__Sharon Stone : Boşver sen Elvisim yiğidim. Benlen ilgilen sen. Eee anlat bakalım müzik işleri nasıl gidiyor ? Meşhur olursan bana da kaset yaparız değil mi bebişiiiim ?

__Elvis Presley : Evet hayatımın aşkı yaparım tabii. Ama acele etme önce kendimi bir ispatlayayım kasetçiler çarşısına. Halk bana hayran olsun da hele.

__Sharon Stone : Tamaaaam şekerim. Yirim seni beeen. Saçlarına bayılıyorum biliyor musun ? Ayyyy tut tut tuuut !

__Elvis : Neyiiii ?

__Sharon Stone : Eteğimi tabiii ki deeee. Baksana havalanıp duruyooooo. Oram buram açılıyor . SOnra paparazziler selilüitleri var diya yalan haberler yazıyorlar. Ben bunları haketmiyorum. Hem baksana şu Johnny sapık sapık bana bakıyor.

__Elvis : Şşşşşt aloo. Johnnyyy o gözlerini oyarım sonra. Saçlarınıda kırpar yediririm. Hadi koçum çevir kafanı bakıyım sen.

__Johnny : Tamam meeaaan bakmıyorum. Bak kapattım gözlerimi. Sen de yenge var diye Kadir İnanır kesildin başımıza he.

_Elvis : Hadi bakıyım heh ööle two minute to become gentleman. İki dakka efendi ol.

__Fred Çakmaktaş : Hey barni naber nasıl gidiyor orada durumlar? Ben çok üşüdüm havada. Bacaklarım buz kesti. Bizim orada dev kuşlar uçuruyordu bizi. Görüyor musun Allah nasıl da güç vermiş Süpermen'e hepimizi uçuruyor ?

__Barni Moloztaş : YYııh yıh yyıhh evet Fred ne de güzel uçuyor bu adam. Ben de sükunetle ve hayranlıkla onu seyrediyorum buradan. Aaaa baaak Fred denizin ortasında bir kule vaaar

__Fred : Hani ? Aaaa eveeet nekadar güzeel.

__Kara Murat : Orası Kız Kulesi'dir ilkel yiğitlerim. Sizin devirde de heryer taş ama bi numara yok. Kimse oralarda böyle bir kule yapabilmiş mi ?

__Temel Reis: Valla Murat abicum ben ha bunlarin devurda yaşasaydum paranin cözine vurmiş idum da. Ne pinalar diker idum. Orasi tam da mütaait yeridur daaa. Baksana heryer taştur.

__KaraMurat : Bak seeen. Çakal senii. Kafan çalışmaya mı başladı havada ? Yerde olsaydın bunu akıledemezdin saatin 12 olmasını beklerdik. Hah hahahahaa

__Temel Reis : Doğridur yiğidum sen ne desan haklisun. Haçen saa laf demek baaa düşmez daaa. Bu konida netmiyuz ?

__KaraMurat : Tamam len bozulma hemen. Latife ettik.

__Süperman : Beyleeeer ! İnişe geçiyoruz şimdi sıkı tutunun birbirinize. İniş sırasında kemerlerinizi sökmeyiniz. Bizimle uçtuğunuz için Süperman havayolları teşekkür eder. =))))) Hadi bakalım let's go go gooooooo.

__Red Kit : Aaaaa bak Süpermen kuş geliyor sakın kafanı çarpmayasın =// ( pispis güler ) he he heee.

__Süperman : Hani nerde? Nerde ?

Kafasını sağa sola çeviren süperman o sırada inişe geçerken Eminönü Camii'nin minaresini son anda görür.......

__Sharone Stone : Heeeeey çarpacağııııız. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!

Küüüüüüüüüt !! Patır ! Kütür ! Paldır ! Küldürrrr !!!!!


Ne yazık ki inişleri yine pek hayırlı olmaz kahramanlarımızın. Koca minareyi görmez Süperman ve Allah ne verdiyse gömer kafayı bodoslama .

Aaaaah ! Aaaaaaah! ahhhhh !!! sesleri Eminönü çarşısını inletmeye başlamıştır bile. Kahramanladan kafası yarılan mı istersin, kolu çıkan mı istersin, yok efenim gözü şişen mi...... ne ararsanız var. Redkit o şom ağzını açıp zevzek şakasını yapmasaydı bunlar olmayacaktı.......

O sırada polis olay yerine intikal eder:

__Polis : Beyler n'oluyor burada? Uçuş izniniz var mı ? Hep beraber gidelim merkeze. Hadi bakalım. Ortalığı birbirine kattınız. Hey sen pelerinli sen mi uçuruyordun ?

_Süperman : Evet ağbi ben. Ama ben süperkahramanım. Bu sferlik affet.

__Polis : Olmaz süperkahraman da olsan suç suçtur. Kaçak hava taksicilği yapmaktan seni tutukluyorum. Hadi bakalım hepiniz araçlara binin karakola gidiyoruz.

__Sharon Stone : Ama hayır yaaaa. Bizim suçumuz yok ki. Bu sferlik effedin memur beyyyy noooluuuuuuur. Ama bak ben kimim yaaaa. =))

__Polis : Tamam ablacım sen kafanı takma seni başka türlü sorgularız biz. Allahım hep bu anı beklemiştim. Yaşşasın ! Hep filmlerde olu sanmıştım. Hadi bakalım buyrun gidiyoruz merkeze konuşursunuz herkese =)))) muhahahaaaaa

__Süperman : Redkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit !!!! Öldürücem seniiiiii ! Ulan sen başımın belası mısın ?? Alllllaaaaaaaaah tutmayın beni ...

__Redkit : Ağbi dur boğuluyorum dur !! Böğğğk !! Öğğğğrk !!! Ağğğğğğğğğh.!!!


Bakalım yeni bölümde neler yaşanacak? Kahramanlarımız karakoldan nasıl çıkabilecekler. Süperman hapse girecek mi ? Hepsi birdahaki bölümde.......................

Şinmdilik T H E E N D .....................

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..