Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Biri bizi kerizliyor - 7 -

Biri bizi kerizliyor - 7 -
 

ELEKTİRİKLİPOSTA.COM


Kahramanlarım Biri Bizi Kerizliyor yarışmasının düzenlendiği Move Tv kanalının stüdyosuna gelirler ve o sırada oda dağılımı yapılırken hır çıkar. Herkesin ayrı fikirleri havada çarpışmaktadır....

__Temel Reis : Hayur ifendum haçen pen Safinaz'un paşka herufla aynu odada kalmasina karşiyum daa. İstemeyrum oni.

__Ahmet Çakar : Hayır. Ben bunu istemiyorum Temel. Eğer ben bu yarışmanın hakemi isem bunu sana yapmam . Anladın mı beni. Israr edersen sarıyı yersin. Daha da ısrar edersen ikinci sarıdan kırmızıyı yersin. Bilirsin romanlar da böyledir. Kırmızıyı severler etsiz yemek yemezler. Muhahahahahaahaaa =))))

__Temel Reis : Haçen anlamayrum senu ben Ahmet pey. Ben karumi başka adamla istemem.


__Ahmet Çakar : Seninle muhatap bile olmuyorum bak farkediyorsan. Anladın ? Kapiş ? Bu iş bitmiştir.

__Pele : Sinyor Ahmet ben çok sevindim Maradona ile aynı odada kalacağım için. O da aynı fikirde.

__Maradona : Nerden aynı fikirde oluyormuşuz. Hayır ben bu adamı istemem odamda efendim. Lagota fria di porto fre diaparto. Olmaz efendim.

__Pele : Lan Mara. Ne kalleş adammışsın be. Ben de seni adam sanmıştım madam gibi mızmız çıktın hee.

__Ahmet Çakar : Şimdi beni iyicene iyi iyi dinleyiniz ahmaklar. Siz salak mısınız da kendi kendinize karar veriyorsunuz ? Ben karar vermeden helaya bile gitmeyeceksiniz anlaştık mı ? Hey meeeeaan youare understand me ? Evvvet. Kurayı çekiyorum. Ses kes kura dinle =)))

Gerilim...... Gerilim....... . Gerilim....... Gerilim....... Hadi ya daha bitmedi mi ? Bi dakka yaaa.... Gerilim....... Gerilim.......

__Ahmet Çakar : Pele - Maradoona =) , Robocop - KaraMurat , HeMan - Köroğlu , RedKit - SüperMan , Barni Moloztaş - Fred Çakmaktaş , Sharon Stone - Johnny Bravo , Elvis Presley - Safinaz , Temel Reis - Arsen Lupen , BradPitt - Batman , Angelina Jolie - Örümcek Adam.. Tartışmalar nihayete kavuştu mu beyler ? Hepinize hayırlı uğurlu olsun. Şimdiden söyliyeyim bayan ile eşleşen erkekler ! Sakın yamuk yapmayın. Yarışma gereği her odada bir yatak olacak ve çiftler beraber yatacaklar. Penaltı yapmaya yeltemeyin, faul yapmayın, ikili mücadelelerde sertlik olmasın . Elle oynamayın, pozisyonlarda kandırmaca olmasın. Gözümüz üzerinizde olacak ona göre. 80 milyon sizi izleyecek canlı olarak. Bu yarışma herşeye gebedir. Evet oğlum . Yönetmen misin nesin sen ya ? Bakma öyle yüzüme tren miyim ben ? Yayın başlasın. Motooooooooooor... Bu arada yeni bir ünlü de katıldı aranıza birazdan gelir. O da Johnny Bravo'nun odaya . Hadi ben kaçar ..... Oğlum settt. Başlatsan len yayını dalarım lan hepinize. Motoooooorrr !!

__Britney Spears : Ay biri beni mi çaaardı ? Motor mu dediniz ? Buarada merrhaba ben Biritney Sipiiiirs. Kısaca Birit diyebilirsiniz =)) Birit Piit diil amaaa. Hi hi hi.=)

__Ahmet Çakar : Bana bak Biriney. Magazine çalışmak yok, iç çamaşırsız dolaşmak yok, sansasyon için erkekleri birbirine düşürmece yok. Johnny Bravo'ya dikkat et biraz sapık gibime geldi taaaam mı kız ? Kırarım bak bacaklarını.


__Britney Spears : Ayy Ahmet abiii. Ama aaabiii. Tamam kızz yeter ki sen iste. Iyyy yirim seni ben...

__Ahmet Çakar : Hoop ! Yavaş ye bakalım. Boğazında kalmasın. Üstelik bişey yerken de konuşulmaz =)) muhahahaa... Neyse bakalım neler yaşanacak yarışmada. Gece ani baskınlar yapabilirim haberiniz olsun. Eğer sevişecekseniz de sponsor firmamız Kuşakabin markası olan " Child Preventive " dir. Çocuk önleyici =))))))) ha ha ha ha ha...

Çiuuvvvvvvvv...... Ahmet kaçar.. Pardon Çakar =))) Yarışma başlamıştır ve hemen kavgalar başlamıştır eşleşmeler yüzünden...

__Temel Reis : Haçen pen karimun Elvisle olmasinu istemeyruuum. Dedum oni ben. Baa bak Elvis misin jöle kafalimisun. Para içun sesumi çikarmeyrum oni bilesun. Eluni pile sürmeyecesun oğaa.

__Elvis : Aman be Temeeel. relax ol become. Come on, Haydi amaa. Ben senin tahtakurusu karını naapıyım. Yatakta yer bile kaplamaz o =))))).

__Temel Reis : Tooobe tooobeee....

__Örümcekadam : Yenge ben senlen aynı yatağa ..Pardon aynı odaya düştüm bi sakıncası yok sanırım hee ?

__Angelina : Yok be bebeğiiiim. O kadar evlat edindim . Sen de benim bir evladım gibisin. Olur mu ne dersin ?

__Örümcekadam : Valla yenge çocuk yerine koyarsan beni sen zararlı çıkarsın. Ufak ufak örümceklerimiz olur beni hafife alırsan. Demedi deme sonra. Yatak dar biliyorsun =)))

__Angeline Jolie : Diyosuuuunn. Hmmm çok heycan verici konuştun. Olsuun bitane de örümcek çocuum olur =))) Adını Spider Jolie koyarım hi hi hiii =))

Brad Pitt : Üff yaa hanım elden gidiyor. Bu örümcek de şimdi rahat durmaz valla. Ellerini bağladı mı ağlarıyla Angelina'nın iş bitti sayılır. Üff ya düşünmesi bile beni çıldırtıyor. Hey dostuum örümcek. Ona iyi davran pleaseeee. Hatta nooluuuuur .

__Batman : Sakin ol bakalım çocuk. Pitt'lik yapma şimdi. Neyin var senin ?

__Brad Pitt: Eee 15 tane porş arabaaa, eee 3 tane malikaneee, ııııı şşeyyy 3 tane evlatlık biri kara, bir tane kendi çocuum, başkaaaaaaa....

__Batman : Onu demedim salak. Neyin var dediysek neden böylesin diyorum anlasana dingil. Kıskançlık yap da abartama never pleaseeeee. Buraya sadece sex yapmaya gelmedik ki biz. Burada evde nasıl yaşıyorsak öyle davranacağız. Gerçi siz sürekli sevişgen çiftsiniz bir sürü veletiniz var rahat durmazsınız ama... neyse burada doğal takıl tamam mı evlat ?

__Johnny Bravo : Burada en kârlı çıkan ben oldum sanırım bebekler =))) ( pis pis gül ) ..Bir Sharon bir Biritneyy. Yihhhuuuuu yaşasın.

__Sharon Stone : Dur bakalım yakışıklı hemen sevinme. Sen yerde yatacaksın biz biritney ile yatacağız yatakta. Çakaaaaal. =))

__Britney Spears : Ayyy çok tatlııı. Senlen beraber mi yatcaz kıız. Ama Johnny yerde mi yatcaaak . Ayyy kıyamaaam. Ben onu üşürse ısıtırım.

__Sharon Stone : Tövbe Ya Rabiiiim.. Yahu siz sapık mısınız ? Buraya para kazanmaya geldik aşk yaşamaya değil. Tamam mı aptal sarışınım. Aaa ben de sarışınııım !!! Dumur dumur dumur dumur.....

__Britney : Tamam tamam bişey demedik . ( Johnny'ye göz kırpar ) ...

__Süperman : Bana bak Redkit rahat dur tamam mı? Abuk subuk şakalar sevmem ben. I don't love the fun. Okeeyy ? Anladın mı şapkalı mantar ? Zaten senin yüzünden karakollara düştük. Beni kızdırma. Don't annoy me tamam mı kovboy ?

__Red Kit : Amaaan bende sana çok hayrandım. Sanki çocukluğumda hep senin çizgi romanlarını okuyordum. Şaşırdııııım ! Höylööööy löy ! Hahahah ahh ahahaha..

__Süperman : Curse probable ! ( lanet olası ) :))

__Köroğlu : Bak yiğidim sen çok şanslısın. Benim gibi bir eski toprağın yanına düştün. Devre olduk len =))) Kafana takılan olursa bana sor tamam mı yiğidim. Kas yumağım..

__HeMan : Tamam Köramca. Ben Müslüman olmak istiyorum bana yardımcı olabilir misin amca. Hemsenlen beşvakit namaza da başlarız olurmu ? Bişey demezler dimi ?

__Köroğlu : Yeter ki sen iste aslanım. Adını da Haydar koyarız. Nasıl ? Beğenir misin ?

__HeMan : Hem de nasıl. I liked this name babalık =)))

__Maradona : Pele ne şanslı adamsın lan. Benim gibi bir efsaneyle yatcan =)) Acı var mı acı...Karadır kaçlaaaarı ferman yazdırıııııırr....laylay laylaylaaaaay...

__Pele : Dalga geçmesene oğlum rengimlen. Karaysak karayız. Allah böyle yaratmış ne var ? Sen kendine bak hele.

__Maradona : Bak hemen daıldı. Lan oğlum seni göre göre içim karardı lan. Gündüz gözüyle karanlık çekiyoruz =))))

__Pele : Bak şimdi.. Kahrolası pislik herif...

__Robocop : Karamurat ne düşünüyorsun eşleşme hakkında? Benden şikayetin var mı?

__Kara MUrat : Yok be roboooo. Ne alakası var şimdi ? Gül gibi geçinip gideriz işte. Hem sen hangi takımlısın ? Sana Fenerbahçe demeyi öğreteyim mi ? Bak şimdi: Laylaylaylay laylaylaylaylay Yaaaşaaaa Fenerbahçeeeee.....Ne cimbom , beşiktaş hepsi deeee yav.........

__Temel Reis : Şşşşt alooo. Kanına girmeyesun demir kafalunun daa. Haçen o Tirabizonu tatacak daa. Horon tepeceğuz onlan..

__KaraMurat : Sana neoluyor koca burunlu? Ben oda arkadaşımla konuşuyorum. Sen sıkıysa Arsen Lupen'e Trabzonspor demeyi öğret de görelim. Hadii.

Temel Reis : Dedirtirum noolcek ki daa. Baaa bak Arsen efendu. Debakayim. Tiii rab zoooon siiii pooorr. Aaaarçiiil, Şooooo taaaaaa....

__Arsen Lupen : Reca ederim maç muhabbetine girmeyiniz. Hiç sevmem... Ayrıca avrupada Fenerbahçe ismi daha çok duyuluyor. Naaapıyım Trabzonsporu ? Adamlar Mençistırı bile yendiler İngiltere'de. Boliç atmıştı kanımca.

__Karamurat : Ahhh hah hah haaaaaaa.. N'ooooldiii uşağuuum. Kapak oldu sana =)))))

__Temel Reis : Ya cit daaaaa. Hamsi peyinlu Arsen. Saa pen sorarum oni oda da......

Neyse kahramanlarımız tartışadursun seve seve kalacaklar odalarında. Bakalım bu saatten itibaren neler yaşayacaklar.... Eee birdahaki yazımda buluşmak üzere....

YAZAN ve YÖNETEN : GÖKHAN CENKER.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..