Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Biri bizi kerizliyor - 8 -

Biri bizi kerizliyor - 8 -
 

editörler kendi resmimi koymama izin vermediği için gıcıklığına bu alakasız resmi koydum.


Eveet. Uzun zamandır Biri Bizi Kerizliyor'u yazamıyordum. Gönül listeme o kadar çok dostum eklendi ki blogda, unutulan BBK serisini sürdürmek istiyorum artık. Özlemişim yazmasını. En son BBK-7 ' yi yazmıştım. Aşağıdaki linki tıklayarak enson kaldığı yerden kısa bir hatırlama ya da bilgi edinme imkanına sahip olabilirsiniz. Şimdi serime kaldığım yerden devam ediyorum.

BBK-7 : ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=146896 )

Yeni Bölüm

BBK-8 :

Maradona : Peleciğim, N'abersin ?

Pele : İyidir kanka senden nbr?

Maradona : Ne ? Nbr mi ? O ne ki lan ? Len oğlum düzgün konuşsana.

Pele : Sanane krdşm. Nsl istrsm öle knşrm bn . Bir de iki nokta üstüste ve sağ parantez :)

Maradona : Sen iyicene kafayı yedin Karakuçu. Cepten mesaj yaza yaza yengeme, kısa mesaj şeklinde konuşmaya başladın sen. Dikkat et kendine bu aralar bir sıkıntı çıkmasın.

Pele : Sn krşma bn tmm ?

Maradona : Ya git işine ya anlamıyorum seni. La gôtâ frîa di vorno, angoliata.

Küüüttt ! Hakem Ahmet Çakar höüğğnk diye girer odaya....

Ahmet Çakar : Beyleeeeer ! Herkes kahvaltı masasına hemennn ! Kahvaltı yapılacaaak, yap ! Kaldırın kıçınızı hemen, masaya. Bekleme yapmaaaaa !! Yapma .

Pele : Aman aman bu adam yine dellenmiş. Solundan mı kalktı ne yaptı bilmem ki yine ?

Maradona : Lan oğlum bunu sağı solu belli değil ki.

Pele : Hklsn.

Maradona : Şu kısa mesaj konuşmayı bırak da inelim hemen.

Pele : Ya ben nasıl bırakıcam bu huyumu.

Maradona : Nalları dikince =))))9

Pele : Şimdi senin.....

O sırada; masada kahramanlarımız oturmuş, kahvaltı komutunun verilesini bekliyorlardır ama Pele ve Mara hala inemedi aşağıya...

Ahmet Çakar : Lan ooooluum nerdesiniz leeen ? İki saat oldu hala inemediniz aşağıya !

Merdivenden inerler...

Patır patır patır patırrr ! ! !

Pele : Efendiiim çok özür dileyerek...

Kara murat124 : Konuşma leeğğğn. Höüğğt. Bre zındık senüü. Neredesiniz siz bakaaam ? Bütün ahali sizin zat-ı alinizi beklemekle meşgüliyet içerisindedir. Bir daha bunu yaparsanııızz..

Robocop : Lüt fen sa kin o lu nuz Mu rat ağ bi cim re lax olu nuz pi liiz...

Kara Murat124 : Nasıl sükunet olabilirim robotum yiğidim ? Büyükler masada bekletilmez. Biz böyle görmedik ki.

Pele : Ya benim kafamı attırma Murat124 . Senin yaşın kadar benim top oynamışlığım var. Ben çok mu gencim ? Sen 60, ben de 65. Ne olacak ?

Kara Murat 124 : Seninle polemiğe girmek istemiyorum Pelecan. Puan kazanmaya çalışıyorsun kavga çıkartarak değil mi ?

Pele : Benim puana ihtiyacım yok bir kere. Avantajlıyız =))

Sharon Stone : Ay çok şekeeeer. Kızarken bile karizmandan birşey kaybetmiyorsun Kara Muratım. Hi ih hihihihi...

Kara Murat124 : Allah razı olsun Şerın bacım. O sizin güzel ve alâ tütfunuz.

Elvis Presley : Şerın. Oturur musun lütfen. Sana mı kaldı aralarına girmek ?

Sharon Stone : Ne aralarına girmek mi ? Ay çok fena oldum bak şimdi. Sen de de ne fantezler varmış Elvis :))

Elvis : Yüce Tanrım ! Sen aklıma mukayet ol.

He - Man : Köroğlu abicim. Hemen kahvaltımızı yapalım da Öğlen Ezanı okunmak üzere. Hemen kılarız. Çok günah bilirsin işte.

Köroğlu : Heheeeyyt be yiğidime bakın hele. Sen adam olacaksın He_man. Aferin sana. İyi çocuksun kas yığınım.

He-Man : Sağlığınıza duacıyım Kör abim.

RedKit : Oh oh oh Allah muhabbetinizi bozmasın. He-Man bakıyorum Köroğlu'nun dizinin dibinden ayrılmıyorsun ve aranızdan su sızmıyor.

Süperman : Yahu sen bi atlamasana her lafa be şapkalı mantar. Daha evvelki gün senin yüzünden karakollara düştük zindanlara giriyordun ama hala bıdı bıdı bıdı...

RedKit : Tamam ağbicim ya. Bişey demedik.

Safinaz : Temeeel bana şuradan tuzu uzatır mısın ? Ben uzanamıyoum da.

Temel Reis : Uyy daa Safinazum. Haçen sen yeter ki tuz iste daa. Pen senun için herbişeyu verirum daa. Arsencum, Lüpenum canum benum şu tuzi uzaturmusun Safinazuma ?

Arsen Lupen : Ne münasebet mösyö. Ben sizin uşağınız mıyım acaba? Sormak isterim.

Temel Reis : Yahu saa da pi laf denmiyu uşağum da. Pek hala unutmadum oni. Baa Tirabizon sipor diyeceksun en kisa zamanda tamam mi ?

Arsen Lupen : Hiç bile efendim. Ben Fener'den başka takım bilmem hayatta.

Jonny Bravo : O zaman seni kerizlemişler dostum. Galatasaray var iken o ne biçim bir takımdır ki ? Ooo domomeeeee. They convinced you meeeaaan. Did you understand me ? Yeeeaa.

Batman : Batman'da beş minare beri geeel oolaaan berryyy geeaaalll.

Temel Reis : Höst uşağum daa. Sen kilçuk musun ? Sofrada şarki soylenur mu da ? Allah taş eder senu da haberun olmaz hamsi peyunlum benum. Pi kere o Batman deyul, Bitlis idur da. Oğğren de cel daa.

Batman : Ne Bitlis mi ? Ama ... ama.... Bana Joker Batman diye öğretti. Oooo Yüce Tanrım. Beni kandırmış olmalı Joker. kahrolası pislik herif. Sana gününü göstereceğim. Senin günün Cuma olsun...

Arsen Lupen : Korkarım söylemek istiyorum size, sizi kukulamış Joker. Mösyö Batman. Ne acı bir durum.

Batman : E korkuyorsan söyleme be Arsen. Hem senin tuttuğun takım ne Arsen ? Yoksa Arsenal mi ? Muhahahahahahah ha ha ahaaa..

Barni Moloztaş : Yiiıııh yıhh yııııhhh efeeemm. Hiç de komik değildi.

Batman : Bana bak yer cücesi. Sen konuşma. Kırarım kafanı. Ne moloz adamsın sen ya.

Fred Çakmaktaş : He he he. Ne oluyor efeeem. Benim Barnime laf atma.

Ahmet Çakar : Eveeet beyler. Kahvaltınızı yapmaya hazır mısınız ? Bu kadar goygoy yeterli. Kahvaltı yapılacaaaaaaak ! Yap !! Sen Pele. Maradona'ya tuzu ver. Sen Maradona teşekkür et. Sen Robocop, He-Man'e peyniri uzat. Heyy sen RedKit ne yapıyorsun orada ?

RedKit : Şşşşeeeyyyy. Bennnn çayımı içecektim....

Ahmet Çakar : Ben sana iç dedim miii ? Beni çıldırtma ! Hemen Barni'ye küp şekeri ver. Gerçi bilmez küp şeker ne ama sen yine de ver.

Barni : Aşkolsun Ahmet abi ya. Ben o kadar ilkel bir insan mıyım ?

Ahmet Çakar : Sus ! sana bir çakarım nereden geldiğini bilemezsin. Cevap verme bana !!

Johnny Bravo : Ben biliyorum onun nereden geldiğini. Cevap Taş Devri :)) Hi hi hi...

Ahmet Çakar : Bu ne ! Komik misin sen ? Sen Cem Yılmaz mısın ? Zevzek seni. Britney Spears'a demliği uzat . Ama suyunu damlatma bacaklarına. Hadiii. Kıpırda kıpırda kıpırda....

Brad Pitt : Yeteeeeeeeer ! Ahmet sus artık ! Kafam şişti yaa. Ne bu be ? Onu ver bunu al, sen şunu yap, konuşma, kalkma.... Yeter be sıktın ama. Şurada kazandıracağınız milyon dalır, yaptığınız muameleye bakın. Yürü Angelina gidiyoruz.

Angelina Jolie : Nereye Brad ? Ama evlatlık çocuklarımız için kazanacaktık bu parayı. Yapma.

Brad Pitt : Ama Angelina biz bu parayı paparazzilere çocuklarımızın fotosunu satarak da kazanabiliriz. Şu ana kadar hepsini çektiler ama hemen sevişip birtane yaparız, sonra da milyon dolarlara satarız. Ne dersin ?

Angelina Jolie : O zaman sen git ben hiçbiryere gitmiyorum Brad. Sen de iyi alıştın sevişip hemen çocuk doğurtturmaya. Benim de bir kapasitem var. Taş olsa çatlar.

Johnny Bravo : Ama yenge sen zaten taş gibisin =))) gerenk yok =)))))

Brad Pitt : Şimdi senin bennnnn Johnny..

Pele : Brad beyy. O zenci çocuk kimden biliyor musun ? Sen hala evlatlık san. Sor bakalım Angelina'ya kimdenmiş kara bebek ? Kara Murat'tan olacak değil herhalde =))))

Angelina : Pele sussana yaaaa. Ne şom aaazlısın sen.

Brad Pitt : Angelina ? Ne diyor bu Pele ? Duyduklarım doğru mu yoksa ? Aman tanrım !

Angelina : Braddddd. İzah edebilirim. Sana herşeyi anlatacağım. Dur !

....................................

ARKASI YARIN İNŞALLAH =)))

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..