Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
Kitap
 

Biri Doğru Erkek Mi Dedi?

Biri Doğru Erkek Mi Dedi?
 

Eşiktekinden beşiktekine aşk hayatı rayına oturmamış bir aileye mensubum vesselam. Tanıyanlar bilirler başı ne zaman sıkışsa, Sıla Akçay'da :) Sahilde avera avere gezirken, bir kitapçı dükanına girdim. İlgimi çeken birşey olmadı açıkcası. Kafamı kaldırdım an, gözlerim parladı. İlhan Uçkan'ın Doğru Erkeği Bulma Klavuzu. Bir hışımla rafa uzanıp kitabı aldım. Sağını solunu inceledim. Alayım bir okuyayım faydasını görürüm dedim. Eve gelince bir heves açtım okudum ve rekor bir dereceyle kitabı 4 saate bitirdim. Tam hatırlamıyorum, lavaboya gidip aynaya moron moron baktım. Şimdi idrak ediyorum, zaman geçsin o'nu düşünmeyeyim derken, kendime en büyük kötülüğü etmiş oldum. Aldım kitabı attım bavula, söyledikleri tamamen deli saçması ya.

Şimdi Sorarım,

Doğru erkek varmıdır ki ben bulayım bu biiirrrrr.

Neden mi ben hala yanlızım, Çünkü ben ilişkilerimi laçkalaştırmıyor, her haftasonu farklı yatakta sabahlamayı bırak, odam dışında bir yerde uyuyamıyorum bu ikiiii..

İlişkilerim yürümüyor, çünkü 20 yaşıma geldim ve hala bakireyim! olması gerekende bu bence. Ayrıca buda üüüçççç.

Yanlış erkek tiplemelerine Maço erkek katogorisi hiç uymamış, erkek dedin azıcık maço olur, severiz maço erkekleri ne o öyle diğerleri kız gibi öögghtt. Ayrıca Buda dörttt

Aldatılan okurlarının mektuplarını yayınlamış, '' İşte onunlaydı ama benim yanımda uyanıyor, beni daha çok seviyor'' gibilerinden. Şunu anladım okuyucu kitlesi sanırım ben dahil dangalak. Aldatılmayı, sadakatsizliği hazmetmek kadar gurursuzca bir şey kesinlikle yok bu Beeeeş.

Doğru kadın olmak adı altında verdiği öneriler çok saçma, bu durumda doğru '' Kadın''san şayet zaten doğru erkeğini bulup evlenmişsindir. Tırmalamaya atrakte olmaya hiç gerek yok buda alltıı.

Bu önerilerin azıcığını uyguladığım takdirde, babamın mal varlığından mahrum kalıp, hepsini kardeşimin önüne gümüş tepsiyle sunmuş olurum ki yok bende öyle bir göz. bu yedii.

İlla düzgün bir ilişkimiz olması için seks hayatımızın mı olması lazım, modern zamanlarda aşk bu mu dur? hı bu mudur. sekizzzzz

Verilen örneklerde devamlı sevgililerin aynı evde yaşama olgusu işleniyor. Bir kadının evli olmadığı bir erkeğin çoraplarını yıkaması, pisliğini çekmesi, hamilelik riskine girmesi kadar aptalca bir özentilik daha yok. Madem yaşıyacaksın, aynı evde kıy nikahı, boşanacağın zaman en azından nafaka alıp daha karlı çıkarsın. Yoksa öteki türlü, kapının önüne koyulma ihtimalin daha zahmetsiz kapişşşş buda dokkuzz.

Malesef kadınlık - kızlık kavramının cılkının çıktığı bir ülkede yaşıyoruz. Doğru, ha işin komedisiydi yukarıda yazdıklarım. Ben gibi bir sürü genç kız ikilemde kalmış durumda. Bu gibi kitaplara sarılıp, anlık saçma kararlar verebiliyorlar, Modern yaşamayı özgürce sevişmek zannediyorlar. Allahtan sevişmeyi sevmiyorum( Herseyin ince noktası var :) :) Yemin ediyorum 20 yaşındayım ve ben insanların sadece çocuk yapacakları zaman seks yaptıklarını sanardım bundan 2 sene önce. Eğitimin cinsel olanındanı da bence şart), kurtlar vadisini bile izlemek daha eğlenceli bence buda onnnnn.

İlhan Uçkan Karşımda olsa Söylemek istediklerim vardır aslında.

Erkekleri bankamatik gibi kullanacak, öğütler verip şu kadınları çirkefleştirmeyelim. Erkekleri severiz iyidir hoşturlar, ama biz dişilere ya hamı yada çürüğü denk gelir, olgunlaşmasını bekleyemeyenler biziz. Geç olsun temiz olsun. En kralıno bekle, ne olacak yani.

Hala, haberlerini duyuyoruz, sokakta bakıştı diye çatır çatır vurulan genç kızların olduğu sözde laik bir ülkede yaşıyoruz. Okuyucularınız asla melissa p olamaz, olursada anne babası red eder, pavyonlara düşer alimallah.

Verdiğiniz tavsiyelere uyarsam sanırım, 7 evlilik yapmıs, hala doğru erkeği aradığından doyumsuzlaşmış, 65 yaşında 20 kedisi olan bir kadın olacağım, ömrünüz yeterse çaya kahveye beklerim...

 
Toplam blog
: 21
: 572
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

İşsiz spor spikeri, yayın ve yapımcısı. Ösym emekçisi, Kendi çalar kendi söyler, ayrıntıların ger..