Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '07

 
Kategori
Müzik
 

Biri İsmail YK'yı sustursun

Biri İsmail YK'yı sustursun
 

Çocukluğu Kirletmeyin !!!

Tesadüfen açtığım tv kanalında tuhaf bir şarkı eşliğinde izlediğim görüntüler bir iki dakikalık gel gitler yaşamama sebep oldu. Bunun kaynağı ülkemizde pek çok sevilen çok yaratıcı olan ismail yk nın şarkısı; " şekerim " . Hayır şaşırdım birden klibi izlerken. Bu kadar da olmaz heralde; ama gerçek hem de tam karşımda...

Toplumun genç tabakasına inmeyi başaran bu şarkıcı söylediği sözlerin farkında mı, ben açıkçası şüpheliyim! Zaten zorla toparlamaya çalıştığımız bir gençlik varken, bir de bu popüler kültüre hizmet eden kişiler sapkınlığı iyice tetikliyor. Ben açıkçası ürkmekteyim. Şarkı sözleri aşağıda yer aldığı gibi.. Verilen mesaj , öğreti her neyse ortada, gözler önünde. Çok fazla düşünmeyi gerektirmeyen cümeleler. Elalem herkes, görsün bilsin diye.

Medyada çocuğun kullanımı hızla artmaktadır. Bu kullanım tarzı verilen mesaja göre şekillendirilmektedir.
Çocuk kavramı hassasiyet teşkil eden bir kavramdır. Bunun önemini az çok herkes bilir. Bu klipte çocukla verilmek istenen mesaj umarım benim anladığım gibi beyinlerde cereyan etmez. Çok tehlikeli bir içerikle alakasız bir şarkı eşliğinde çocuk kullanılmış. Bu konuda gerçekten çok üzüldüm. O çocuğu çekip çıkarmak istedim. Bu ülkemizin bir gerçeği maalesef biliyorum ama; birileri bir yerlerde para kazanacak diye bu kadar abartmanın bedelini bu küçük beyinler ödüyor. Bu toplumumuzun en aciz yanı olarak tarihe gömülmekte...


Duyarsız olmak nereye kadar sürecek, tükendiğimiz güne kadar mı?

Şarkı sözleri;

Deli dolu bomba gibi kizlar burda canavar
Hepsi can ciğer kuzu sarma onlara uzaktan
bakmak yetmez bana ( deli deli olurum dokunmadikca )
kafayi üsütür dokunmadikca...
Bomba kizlar burda acayip parti gelde durma...
Aa etekler cok kisa ne fistiklar var gelde bakma...
Darbuklar, ziller, cilgin sesler kirilir yerler...
Kaliteli poplar cilgin danslar atesli kizlar......
Bum bastik biz bittik vücutlar esnek sanki bir lastik
Şakasi yok bu isin gör bak eriyorum
Artik tutmayin beni bum bum geliyorum
Of sekerim benim sizi kitlarim yerim..
Of of yarim yarim dayanamam yandim bittim........


Klip için: http://www.youtube.com/watch?v=wxiyZVrSLoA


 
Toplam blog
: 11
: 1003
Kayıt tarihi
: 22.03.07
 
 

Ben sema. çok uzaklardan istanbul şehrine göç edenlerdenim. Meslek gazetecilik; ama gazeteci olmayan..