Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Biri yer biri bakar

Biri yer biri bakar
 

Önceki yıllar bir uygulama vardı. Askıda ekmek uygulaması... Bu ilk kez Balıkesir demi uygulandı, önce başka illerde uygulanıp sonra burada da mı başladı anımsayamıyorum. Gerçi pekte fark etmez nasıl ve nerede başladığı, güzel bir uygulama. Mühim olan uygulama ve başarısı. Bence başarılıda oldu.

İki ekmek alan bir tanede askıda ekmek kampanyasına deyip görevliye yazdırıp parasını veriyordu. Bu günde bir muhtaç insan bir öğününü benim ekmek dilmelerimle açtı düşüncesi ne güzel. Bu tüm fırınlarda uygulama alanı bulmuştu. Bulmuştu diyorum zira son zamanlarda ne böyle ilanlar, nede ekmek alırken anımsatan insanlara rastlamadım. Ya uygulama son buldu yâda benim haberim yok. Her iki olasılıkta da Balıkesir fırıncılar odasından ve diğer ilgili makamlardan uygulamanın akıbeti ile ilgili bir açıklamayı bir vatandaş olarak bekliyorum.

Yaklaşan Ramazan ayında bu uygulamanın tekrar hayatiyet kazanmasını istiyorum. Hem atalarımız ne demiş ”biri yer biri bakar, koparsa kıyamet ondan kopar”, “veren el, alan elden hayırlıdır”. Hatırlatmak istedim. Umarım haddimizi aşmamışızdır.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..