Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Biricik

Biricik
 

Şimdi sizinle/ ama sizsiz/ vadeniz bizimle


Ve hayat;
Bizden gayri
Kadar oluşla zengin
Ve hayat;
Bizdeki oluş kadarla
Verimsizce, çıkmazdır  

Siz kendi dünyanızın
Aldanma, ikna olma, keyif sürme
Cinnet, cinayet zulümleriyle
Tıynet ve meşrepleriyle
Kıyametlerinizi yaşarken
Ben tek yol diye bilmediğim
Bir orda oluş, bir burada
Bin o formlarla, bin bu form şekliyle
Hep var olacağım…

Ben varken
Siz yoktunuz ey zavallı insan
Benim o hallerimdir ki şimdi sizsiniz
Değilse şimdi sizler
Ali, Aliye; Huri, Huriye gibi ikizler
Yoktunuz

Siz yokken de ben var olacağım
Sanmayın ki ben sizinle biricik
Ben sizinle değil, siz benle varsınız
Ben sizin için değil, siz benim için varsınız
Onun için var oluşu anlamakta çok darsınız

Şimdi sizinle, ama sizsiz
Vadeniz bizimle
Olduğunuzda bile terki dünyadan çekil
Biz çoğul biçim içinde süren tekil

Ben damakta küçücük bir mutluluk
Ama kocaman bir süren yaşamım

20.09.2011

 
Toplam blog
: 418
: 104
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

26 yıllık sınıf öğretmenliğinden sonra emekli oldu. Şiir çalışmaları ve deneme türü olan, toplum ..