Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '11

 
Kategori
Döviz / Altın
 

Birikimlerimizi nasıl değerlendirelim!

Birikimlerimizi nasıl değerlendirelim diye sorduklarında,  kerameti kendinden menkul biri olarak gayrımenkulu tavsiye etmişimdir!

Gavur parasından kaçınalım!

Altın da köylü işi!

Rahmetli annemi kızdırdığım bir gün söylediği bir söz aklımda yer etmiştir!

“Gavur parasıyla beş kuruş etmezsin Ahmet!”

O zamanlar “Türk Parasını Koruma Kanunu” vardı!

Bu kanunun aslında Türk İnsanını Koruma Kanunu şeklinde anlamamız gerektiği kanaatine varmıştım!

Karakteri zirvede bir toplumduk!

Benim gibi arızalar hariç tabi!

Hatta cebinde bir mark yakalatmış bir adamı içeri atarlardı! Gazetelerdeki manşeti düşünün!

“ Gavur parasıyla bir marklık adam yakalandı!”

Ve hatta sırf bu yüzden babamın Almanya sevdasına set çekmişti rahmetli annem!

“Almanya’ya gidersen ne olur bizim halimiz reis? Seril sefil oluruz! Düzenimiz bozulur sonra!”

“Sizi de alırım hanım birkaç sene sonra!”

Annemin korkusu başkaydı aslında! Giden evleniyordu duyduğumuz! Zavallı da çakır gözlüydü ama orijinal değildi!

Babam tarihi bir hatadan dönmüştü!

Gitmedi!

Küreselleşmeye meylettiğimizle birlikte nesil bozulmaya başladı! Cebinde çıkan markı  çoğaldıkça itibarı da arttı insanımızın!

Ben dolarcıydım!

İş tekliflerini bile dolara göre ayarlardım!

“Anahtar teslimi elli bin dolara olur!”

“Ahmet Bey Türk lirası verelim!”

“Olmaz! Yapacağımız ev Amerikan standartlarına göre beyefendi! Ahır yapmıyoruz!”

O psikolojiden çok ekmek yemiştim! (Allah affetsin!)

Bugünler döndük eskilere!

Dolar, Avro güven vermiyor!

Yatırımcı altına döndü!

Neredeyse erkekler de bilezik takacak!

Altın günlerine başlamazlarsa iyidir!

Bence gayrımenkul!

  

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..