Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

Birileri "Katil Devlet İsrail'e" dur demeli...

Birileri "Katil Devlet İsrail'e" dur demeli...
 

Güne uyandığımda cep telefonuma bir mesaj geldiğini fark ettim. Baktım ki, mesajda İHH’nın Gazze’ye Özgürlük Filosuna, İsrailli komandoların saldırdığını ve iki kişinin öldüğünü belirtiyordu.

İlerleyen saatlerde olayın içyüzü biraz daha netleşmeye başladı. Vahşetin adı olan “İsrail” vahşiliğine bir halka daha eklemişti. 9 gemiden oluşan filoya baskın yapma cüretini gösteren İsrailli yetkilinin hiç utanmadan, sıkılmadan yaptığı açıklamada; eylemcilerin gemiye helikopterlerle inen komandolara karşı koydukları sistemli bir linç girişimine maruz kaldıkları ve bunun üzerine çatışma çıktığını belirtiyorlar.

Tamamen insani amaçla "Rotamız Filistin, Yükümüz İnsani Yardım" sloganıyla yola çıkan ve yaklaşık 50 ayrı ülkenin vatandaşlarından ve parlementerlerinden oluşan bir insani yardım filosuna yapılabilecek en canice müdahale yapılmış bulunmaktadır.

Bir şekilde katil devlet İsrail’e haddi bildirilmeli. Bunu kim ve nasıl yapacak? Buna karar verecek olanlar bizleri yönetmesi için seçtiklerimizdir. Orada akıtılan kanın hesabı mutlak suretle sorulmalıdır.

Masaya, İsrail’le savaş seçeneği de dahil olmak üzere tüm seçenekler konulmalıdır. Bir vatandaş olarak, bizleri yönetmeye talip olanlara sesleniyorum. Alınabilecek muhtemel bir savaş kararında ben de dahil olmak üzere yüz binlerce gönüllü ordusu askerlik şubelerinin önünde uzun kuyruklar oluşturacaktır.

Gün nutuk atma günü değil, sonuç alma günüdür...

 
Toplam blog
: 108
: 2366
Kayıt tarihi
: 05.04.08
 
 

1972 Haziranında  Eskişehir'de doğdum. Edirne'de ikamet ediyorum. Duygu ve düşüncelerimi yazıya d..