Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
183
 

Birileri bizi kandırdı

Birileri bizi kandırdı
 

Yalanlar, yalanlar. Ah o yalanları atan yalancılar var ya, onları birer birer kafese kapatıp lav çukuruna atacaksın. Attıkları her yalanın cezasını teker teker çekecekler.

 
Neyse lan, cani olmaya gerek yok. Biz de de kusur var aslında. Saf gibi inanıyoruz bütün bu yalanlara. Belki de inanmak istiyoruz ve bunun için kendimizi zorluyoruzdur. Kim bilebilir?
 
Kıyafetin çok güzel diyen arkadaş
 
Eğer ki siz bir kızsanız ve bunu size bir erkek söylediyse o kıyafetten çok sizinle ilgileniyordur. Bu yalanın altında yatan gerçek erkek sözlüğünde “bu kıyafeti çok beğendim çünkü göğüslerin kapak gibi ortada” olarak çevrilir. Bir kız bir erkeğe bunu söylediğindeyse genellikle saf olarak söyler. Gerçekten giydiği gömleği hoşuna gitmiştir. Ya da kızlar erkeklerden daha mı fena? orası ayrı bir durum. Öyle kızlar var ki yetmiş erkeği bu konuda sollar. Bu kızları ayırt etmenin en iyi yolu önlerine Biscolata erkeklerini koymaktır. Çıkardıkları sese oranla ne tür bir kız oldukları ortaya da çıkar.
 
Bu konuyu seneye göreceksiniz diyen öğretmen
 
İlköğretimde maddenin üç hali olduğunu öğrenmiştik. Liseye geçtiğimizde ise ne hikmetse “Allah birdir madde dörttür, bunun aksini iddia eden çarpılır” diye önümüze attılar. Lan bu plazma hali nerden geldi? Madem hep vardı, neden önce bizden sakladınız?
 
Bunun bir benzeri de “bu konuyu seneye göreceksiniz” diyen öğretmen. Bu seneye görmeler hiç bitmez. Konu seneye anlatılsa da “seneye göreceksiniz” mutlaka duyulur. Sanırım lise dörde gelince de “Bu konuyu üniversitede göreceksiniz” diyen türler ortaya çıkacaktır.
 
“Hep yanında olacağım kardeşim / canım ” diyen eski arkadaş
 
En yaygın tür de budur zaten. Bu kişilerle önce canım cicim olursunuz, sonra çok yakın arkadaşlar olursunuz. Yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmez -sen öyle san-. Sen onun en kötü zamanlarında yanında olursun, ama o bütün bunlara rağmen kılını bile kıpırdatmaz. Armut piş ağzıma düş hesabı bekler. Çok beklerler. Bunların ağzına pişmiş armut değil erime noktasına gelmiş demir düşürmek lazım. Ancak o zaman akıllanırlar. Lanet olası hafifmeşrepler.
 
“Her şey eskisi gibi olacak” diyen sevgili
 
Olacak olacak. Nah oldu, zaman makinesi misin lan sen de her şey eskisi gibi olacak? Ha öyle bir yetenekleri varsa lütfen kullansınlar da eskiye dönsünler, şöyle doğmadan öncesine. Belki o zaman bir hata engellenmiş olur.
 
Bir kez olduktan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmaz. 
 
Normalde 60 lira, sana 40 olur
 
En popüler ticaret yalanı. Ben kimim neyimi sevdin de bana 40’a satıyorsun? Üstelik senin o 40’a verdiğini başka mağaza 20’ye satıyor. Seni, de yalanını da şey etsinler.
 
Kuralları okudum ve kabul ediyorum
 
Hayır, o kuralları hiçbir zaman okumadın. Bir siteye üye olurken, bir programı yüklerken… Hiçbirinde o kuralları okumadın. O kuralları okuyan var mı? Varsa safkan bir saf. Dandik bir program için onu okuyacak değilim. Hiçbir zaman okumadım. Okumayacağım da sanırım.
 
Ve daha birçoğu
 
Bu da başlı başına bir yalan. Örnek verdiğimizde vb. deriz, ama o benzerleri hiçbir zaman aklımıza gelmez. Yalancıyız hepimiz.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 12
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 295
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

17 / İstanbul Selam. Ben Ödül. Adımı duyanlar genelde takma ismim falan sanıyor. Hayır değil...

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster