Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Birileri söyledi

Birileri söyledi
 

Mayıs,28/04


Birileri söyledi
Eski sevgilinle birlikteymişsin.
Hani çok güzel olan,
Konsomatrislik yapan
Rus kızıyla.
İçim acıdı!

İşlerin daha da iyiymiş eskisinden,
Beni de çoktan bitirmişsin,
Ben de bitirmeliymişim seni kafamda
Onlar öyle söyledi...

Kıskandım,
O güzel Rus kızını
Gözümde canlandırmaya çalıştım.
Yüzünü, bedenini, saçlarını.
Kıskandım,
Biliyorum saçma, ama,
Elimde değil,
Kendimle kıyasladım!
Daha da acıttım,
Ufak bir kabuk vardı,
Onu kanarttım...

Hasetlendim de
Biraz,
Yok yalanım!

Telefonumu vermişsin O’na,
Bir arkadaşım söyledi
Aramış yanlışlıkla...
Bozuldum!
Keşke O’nunki olsaymış
Bir başka numara...
Bilmeyen başkaları da ararsa?
Ben ve O,
Aynı numarada!

Yaramı kanattım!

Sızan kanı gördüm,
Kırmızıydı,
İncecik...

Bekledim...
Dinsin diye bekledim.
Koşturdum anılar arasında!
Sizi düşündüm hep,
Yanyana, yolda, yatakta...
Dinmedi...

Bekleyemedim...

Koparttım kabuğu bir gece,
Bile bile!

Bilsen nasıl acıdı...
Kanadı;
Kıpkırmızı bir sel!
Seyrettim...
Deştim!
Kadeh kaldırdım
Kızıl çağlayana!

Kadehimde üç-beş
Gözyaşı...

Arındırdım...
Öptüm
Yaramı;
Üstüne
Biraz gurur bastım!
Sevgi serptim bir avuç,
Umutla sarmaladım! ..

Ondum;
Ah benim güzel kabuğum!
Ne güzel,
Kendiliğinden düştün!
Güzel pembelik
Merhaba! ..

Dostlar;
Merhaba!

Merhaba uyanışlık!

Merhaba
özgür irade!
Tercihlerimiz...
Deneyimlemeyi seçtiklerimiz!

Merhaba
Her bir deneyim;
Hoş geldin,
Hoş gittin!
Hoş gelir,
Hoş gidersin,
Sen;
Bir hediyesin! ..

Hey yaşam;
Ben geldim!..


Gülgün Karaoğlu

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..