Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Birkaç günlük karmaşa. Biraz oradan, biraz şuradan, biraz da buradan...

Birkaç günlük karmaşa. Biraz oradan, biraz şuradan, biraz da buradan...
 

En son dedim ki:

Bir taşla beş kuş!

Bir küçük taş atsam politikacılarının başına... /Mahsuscuktan./

Tam isabet sağlasam... /Gerçekten./

O taş onların başından sekip, ballı kaymaklı bir ihaleyi vursa...

Sekse o taş, ihaleden alınan beton köprünün ayağından,

Doğrudan bir Jaguara çarpsa,

Sonrada arabanın tekerindeki fırlasa o taş,

Yolda yürüyen ahu gözlü mankenin çelikli topuklu ayaklarının dibine düşse...

Manken de o taşı bir tekmeyle boğazdaki bir villanın bahçesine fırlatsa,

Ve Villanın maymunu da, o taşı fırlatıp atsa;

Komşu villadaki pilicin başına...

Offf... Yoruldum!

Başa çıkamam ben kargaşa ile...

En iyisi sahilde iki bira...

************************

En sondan önce dedim ki:

Güneşin oğlu

Güneşin oğluyla tanıştım bugün

Umut ve uçurtma aşığı

Tüm iyi şeyler için

Güneşe söz veren bir adamdı.

Yanarım diye korkmayan biri üstelik.

Kendimden utandım...

************************

Bundan önce demiştim ki:

Devrimcilik geçmiş midir?

Çok acı, çok yenilmişlik

Ve yokluk yaşattı geçmişimiz bizlere…

Ancak o asi ruh var yaaaa,

/Az böyle delikanlılık artık/

Eğilmez bükülmez bir kişilik büyüttü içimizde,

O asi ruhu yaşamaksa hep mutlu etti bizleri

Ondan sonra yaşadıklarımız

Hep eften püften geldi bizlere.

Galiba yaşlılık vehmine kapıldım...

***************************

İlk önce bunu demiştim:

Mayıs yağmurları

/Eskiden Nisan'dı/

Deniz kıyısındayım, efkarlıyım,

Ve bin beş yüz kafaya cıgara çekiyorum.

Deli gibi yağmaya başladı yağmur.

Deli gibi koştum bende

Özlediğim yağmur kokularına.

Topraktan

Portakal ağaçlarından,

Limon çiçeklerinden

Kiraz ve kayısı dallarından

Ve şeftali Ve salkım söğütten damlayan

Yağmur kokusuna koştum.

Ve deli gibi akan dereden

Çıkan yağmur kokusuna koştum...

Sanki sırra ulaştım...

Gördüğüm sırrı bilen anlar,

Toprağın bağrında birleşmişti yüz milyar yaşam.

El birliğiyle yağmur

El birliğiyle rüzgar

El birliğiyle ruh olmuştu.

Bir tek düşünce yalvar yakardaydı

Bir tek yalnız olan insandı.

Galiba uçmuştum...

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..