Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '06

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Birkaç özlü söz..!

Birkaç özlü söz..!
 

Sizinle çok sevdiğim 3 güzel sözü paylaşmak istiyorum. Bu sözler çok şey anlatır bana. Zaman zaman verdiğim kararlarda veya sıkıntıları aşmamda bana rehberlik eder.

Birincisi Josby Ailesinden bildiğimiz Bill Josby' nin güzel bir sözü:

-Başarının sırrını bilmiyorum, ancak başarısızlığın çok iyi biliyorum:

"Herkesi mutlu etmeye çalışmak..!"

Öyle ya şu ana kadar dünyada bunu becerebilmiş yani herkesi mutlu etmeyi becermiş hiçbir kimse yok.

Diğeri başarmakla ilgili. Başarının ölçütünü çok güzel tanımlayan bir söz:

"Başarı uğrunda neler verdiğinle ölçülür..!"

Doğrudur; almadan vermek bir tek ALLAH'a mahsustur. Kimse sizden birşey almadan size durduk yere birşeyler vermez. Başardınız; ancak bunun için nelerden vazgeçtiniz: Ailenize ayırmanız gereken zamandan mı, sağlığınızdan mı veya çok daha kötüsü kişiliğinizden mi? Siz başarırken hala siz olarak kalabildiniz mi?

Ve sonuncusu insanların ve insani ilişkilerin olduğu iş yaşamında adaleti sağlamaya yönelik çok özlü bir söz:

"İnsanlara eşit davranmak en büyük eşitsizliktir..!"

İlk okunuşta sanki taban tabana bir zıtlık varmış gibi algılanıyor. Ancak biraz düşününce sözün doğruluğu ve vuruculuğu yüzünüze çarpıyor. Herkes hakettiğini almadıkça ne iş ne de sosyal yaşamda dengeleri kurmak ve adaleti sağlamak mümkün olamaz.

Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..