Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '10

 
Kategori
Futbol
 

Birkaç saat ömürlü yazı

Birkaç saat ömürlü yazı
 

Her zaman dostluk kazansın


Fenerbahçe maçın ilk yarısında Kasımpaşa'ya gol atamadı.

Maçtan önce yapmadığım hesapları yapmaya başladım ve bunu diğer blogcularla paylaşmak istedim birden nedense.

Tüm Fenerbahçelilerin Galatasaray - Bursa maçında kaderin tecellisi olarak ezeli rakibi desteklediğini sanmayın. Ben onlardan değildim. Şampiyonluk şansını arttırmak ile ŞL katılımını garantilemek arasında çok net bir tercihe sahip olamadığımdan bu sabah GS-Bursa maçı konusunda beklentim çok net değildi.

Ama şu anda görüyorum ki Fenerbahçe, Kasımpaşa maşını kazanamazsa şampiyonluk hayal.

Bu durumda GS Bursa maçından beklentilerim daha net, Bursa kazansın ki FB'nin ŞL şansı azalmasın.

FB bu maçta puan kaybeder de GS kazanırsa, kalan 3 maçta GS ciddi tehlike oluşturur ve FB'nin ŞL şansı da risk altına girer.

Kısaca beklentilerim şudur ki, FB bu maçta puan kaybederse ben şampiyonluktan vaz geçtim ve ikinciliğe razıyım, Bursa kazansın.

Ama FB kazanırsa, şampiyonluk isterim, o zaman GS kazansın.

Ama her halükârda GS Bursa beraberliği tadından yenmez

 
Toplam blog
: 130
: 2132
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

İnsanın kendini anlatması zor, gereksiz de! Yaptığı işlere bakmak yeter, ne gerek var fazla i..