Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Carolina Isolabella Özgün

http://blog.milliyet.com.tr/carolinaozgun

14 Nisan '07

 
Kategori
Güncel
 

Birleşen bütündedir...

Birleşen bütündedir...
 

Tarih: 14 Nisan 2007 Yer: Ankara – Tandoğan

Olay: Birleşen İnsan

Bugün çok ilginç bir gün, bugün çok devrimsel bir gün, bugün çok duygulu bir gün… Bugün televizyonu açtım ve sadece birkaç kanalda gösterilen Türkiye’nin geleceğini ve hakiki insanını sergileyen Cumhuriyet yürüyüşünü gördüm.

Türk insanı, Atatürk insanı, aydın insan bugün kendini özenle ve özgüvenle gösterdi. Tüm engellere, tüm engellemelere rağmen halkın insanı, kendini sorgulayan, milletini düşünen ve bunca büyük devrimlerden sonra geleceğine sahip çıkan insan, sevgisini gösterdi.

Gözlerde sevgi, inanç, ellerde bayrak ve özgürlük vardı, sadece insan vardı, kin, nefret yerine, saygı ve sevgi vardı. Gördüğüm ekrandan yansıyandı, hissettiğim ise tüylerimi diken diken yapan o olumlu enerji idi, o enerji ki her 10 Kasım’da her 29 Ekim’de hissettiğim aynı titreşimdi. Bu birlik ve bütünlük bilincini neşrettiği bir titreşimdi.

İçim çağlayan gibi, özüm ağlar gibi, sesim titrer gibi…

Korkunun esiri olmuş hala bazı kesimler, korkutulan ve baskılanan insan bugün nihayet konuştu. Bu konuşmayı yayınlayan, bu görüntüleri korkusuzca sesleyen ve paylaşan her kuruma sevgi ve saygı duyuyorum. İnanıyorum ki geleceğini düşünen ve kendinden sorumlu herkes bu bilinçte ve bir bütünde.

Siyasi, politik oyunların dışında özden gelen ve doğal yoldan oluşan bu birleşim ve aydın çağrıya ben de bir Atatürk insanı olarak gururla içinde olmasam da yazımla yer alıyorum. Duygularım öylesine yoğun ki yazmak istediklerim içimdeki enerjinin baskısıyla çıkamıyor, sadece çok mutlu, huzurlu ve barış içindeyim. Çağdaş, medeni ve aydın beyinlere sadece sonsuz teşekkür ediyorum. Atam izindeyiz diyorum.

Bugünler başlangıç, insan insanın dostu, evren bilgini somutu, sevgisel devrimler ise ham olan, sonra pişen ve en sonunda yanan insanın bilinci ve tabii ki en sonunda birleşen bütün olan insanın özgürlük haykırışı…

14 Nisan 2007

Işık ( Carolina Özgün )

 
Toplam blog
: 144
: 676
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

İstanbul'da yaşayan bir levantenim, yeni özler, sözler, gözler tanımayı, farklı bakış açılarını p..