Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Birlikte devam; Martı’da kahvaltı keyfi daveti

Birlikte devam; Martı’da kahvaltı keyfi daveti
 

“İzmir’de bir cumartesi keyfi desem…” diye başlık attığım güncemde (21/ Nisan / 07 Cumartesi): “Martı… İnciraltı’ndaki öğrenci yurdunu geçip ileriye gidiyorsunuz, belediye otobüslerinin son durağından önce iki mekan var yan yana, işte bu solda, en sondaki. Sağ tarafta ne var dersiniz; deniz… Hem de öylesine var ki, isterseniz kaldırımı ve toprak alanı hemen geçip, ayaklarınızı denize sokabilirsiniz. Şehir içinde denizle en çabuk ve kolay ulaşılabilen tek yer sanırım.

Burayı “asker” arkadaşımla yani Esin’le, altı-yedi yıl önce tesadüfen keşfettik ve çok sık gelemesek de, hani güneşin batıp yavaşça kızıllaştırdığı ufkunda çok güzel akşamüzeri keyifleri yaşadık. Giderek belediyenin katkısıyla gelişip güzelleşen çevresine tanık olurken, zaman zaman tek başıma gelip artık benim için bir klasiğe dönüşen, “sardalya- bira” keyfini de az yapmadım hani.” diye anlatmışım bu sabah kahvaltıya gittiğimiz Martı’yı.

Çok beğenmiştim ve bu yüzden büyük bir hevesle iş yerindeki arkadaşlarıma anlatmıştım “mutlaka gidin” diyerek. Ve genellikle şu tepkiyi aldım: “Sahibiyle ortak mısın?” O gün bugündür giderim oraya ve konuklarımı da götürürüm ama beni hala ortaklığa almadılar!.. Beğendiğim bir mekânı sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bu yüzden 10-Mayıs, Pazar; Anneler Günü’nde sizleri kahvaltıya bekliyorum. Annenizi de alıp gelebilirsiniz.

Görüşmek dileğiyle sevgiler saygılar sunuyorum her birinize.

MARTI:

Yer: Resimlerde de göreceğiniz gibi, sade bir yer. Açık büfe ( Domates, salatalık, patates salatası, sosis, haşlanmış yumurta, peynir, zeytin, reçeller, yağ… simit, boyoz…) tarzında ama küçük hani iki saplı alüminyum tavalarda sucuk, yumurtalı sucuk ya da menemen yapabiliyorsunuz. Tamamen keyfinize kalmış. Hatta tost makinesinde ekmek de kızartılabiliyor. Çay, ya da meyve suyu seçeneği de var. Ve sonrasında kömür ateşinde keyfinize göre kahve pişirebilirsiniz.

Ulaşım: İnciraltı’na giden otobüslerle gelebilirsiniz. (Özdilek’ten sonra, son durakta)

- 270: Balçova-Tınaztepe otobüsü. Buca’dan geliyo

- 311: Konak’tan kalkıyor.

- 11-: İnönü caddesinden geçen otobüs.

- 480: Üçkuyular İskele’den kalkıyor. (Arabalı vapurla gelecekler için.)

- Üçkuyular’a ulaştıktan sonra İnciraltı dolmuşları ile de ulaşabilirsiniz.

Zaman: Çok geç kalmamak iyi olur. Ben sabah 9.30’da orada olacağım. Buluşma saati olarak: Uzaktan gelecekleri de düşününce 10.30 iyi olur diye düşünüyorum.

Ücret: On iki lira / Kişi başı

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..