Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '08

 
Kategori
Magazin
 

Birrr... İkiiii... Üç... "Başla"

Birrr... İkiiii... Üç... "Başla"
 

Madde 1: Yaşa ve taşa oturmayacaksın.


Tuğba Özay'ı, doktorların "Tek tüpün kaldı onu da kaybedersen bir daha anne olamayacaksın" sözleri çok üzmüş.

Özay, "Yürüyen cenazeymişim farkında değilim. Ağrılarımı üşütmüş olabilirim diye önemsemedim. İtalya'da aniden rahatsızlandım ve hastaneye kaldırıldım. 'Ameliyat olacaksın' dediler. Kendimi Türk doktorlarına emanet etmek isterdim, fakat öyle bir vaktim olmadı" diyor.

Benim de Özay gibi, ilk etapta aklıma üşütmüş olabileceği geldi. Tek tüple ısınabilir mi insan, ısınamaz tabii ki. Tam da 'doğalgaz bağlatın' önerisi getirecektim, mevzu öyle değilmiş. Sonradan haberin tamamını okuyunca anladım. Benim gibi, bir konuyu yarım yamalak okuyarak yorum yapmamak, fikir yürütmemek lazım.

Ameliyat sonrası gözümü açar açmaz İtalyan doktora ilk sorum 'Benim çocuğum olacak mı?' oldu. Doktor bana 'Bebeğiniz olacak ama dikkat etmeniz gerekiyor' deyince rahatladım. '5 dakika gecikseydim tüp patlamasından ölebilirmişim' diyor.

İşte bu da çok tehlikeli. Yurdumda gün geçmiyor ki bu tüp patlama olayları yaşanmasın. Tüp patlama şüphesi yaşıyorsanız, önce koklayın, bakalım tüp kokusu var mı? Olmasa bile 'elektrik' düğmeleriyle oynamayın, kapalıysa açmayın, açıksa kapatmayın.

Neyse ki Özay'ın bu sorunu da bildiğimiz tüpten dolayı değilmiş.

"Ölmekten çok, anne olamama düşüncesi beni ağlatıp, üzdü. Şu anda çocuk için tek bir tüpüm var. Onu da çok iyi korumam, bir an önce çocuk sahibi olmam,
bunun için de kısa sürede evlenmem gerekiyor. Erkek arkadaşım da benimle bir an önce evlenip çocuk sahibi olmak istiyor." diyen Özay'a bundan sonra yardım veya tavsiye eli uzatmanın anlamı yok.

Yağ varsa, un varsa, şeker varsa, ateş de varsa.
Yani her şey hazırsa, 'başlayın' komutunu mu bekliyorlar anlamış değilim.

Birrr...
İkiiii...
Üç.
"Başla"

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..