Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '07

 
Kategori
Doğa Sporları
 

Bisiklet hakında her şey

Bisiklet hakında her şey
 

Merhaba arkadaşlar!

Ben 4 Eylül Salı günü İzmir’den bisikletimle ayrılıyorum ve yine 11 Eylül Salı günü İzmir’e bisikletimle dönmeye karar verdim. Dolayısı ile daha önce geleceğimi ilan ettiğim 8 Eylül Cumartesi günü İzmir’de ki MB tanışma toplantısında hazır bulunamayacağım. Özür dilerim. Sizlerle tanışmak aynı masa da oturup tek tek sizlerle ilgilenmek isterdim. Sizler benim için çok değerlisiniz.

Öyle ki yaşanılan olaylar insanı istenmedik arzu etmediği durumlarla karşılaşabiliyor. İlk önce eşimle 1 yıl boyunca baktığım dayımı kaybetmem beni derinden yaraladı. Hâlbuki o gün dayımı eşime emanet edip gelecektim.

Artık özüme dönmenin sırası geldi. Bisikletle gideceğim yerleri, İzmir’in veya İzmir çevresini gezilecek görülecek tarihi yerleri bisikletle gidip İzmir’imizi tanıtmak ve bisiklet yolculuğun inceliklerini, insana kazandırdığı faydalarını, hafta sonlarında burada ki bisikletçi arkadaş gruplarımla yaptığım turları ve bisiklet hakkında merak edilecek hususları ama hepsini burada bulabilirsiniz.

Bisikletle neler yapılacağını göstermek amacı ile burada yeni bir sayfa açıyorum. Çünkü halen toplumumuz bisikleti bakkala ya da markete gazete veya öteberi almak için kısa mesafe aracı olarak görmektedir. Bir başka deyimle bisikletin çocuklara karne hediyesi olarak bazı ailelerin okulların yaz tatillerine girdikleri zaman aldıkları bir araç olarak ta görmektedirler. Oysaki bisiklet insana sağlığını kazandırmakta, enerjik bir yapıya büründürmektedir. Burada benim amacım halkı daha fazla bisikleti sevdirmektir. Bisiklete binenlerin sayısı çoğaldıkça belediyelerde halkın bisiklete rahat bir şekil de binmek için bisiklet yolları yapacaklarından eminim.

Bundan sonra ki günlerde bisikletle geçireceğim günlerimi sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Beni okuyan veya okumayan ya da okuyacak olanlara duyurulur.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..