Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Bisiklet Keyfim...

 
                                     
                                                                Bisiklet Keyfim...
 
Bisikletim, Hayatımın değerli parçası...
 
ÇOK DEĞERLİ BİSİKLET DOSTLARIM: Bendeniz için efendim, çok sevdiğim bir spor dalı olarak, çocukluğumdan bu tarafa bisiklet demek, sadece bir sportif faaliyet değil fakat bir sağlıklı spor aletini edinip, kullanarak ihtiyacım olan enerjiyi heyecana ve mutluluğa dönüştürme sanatı. Bu bağlamda her fırsatta gerek şehir içinde veya doğada bisiklet sporu egzersizi yapmak bana iyi gelirken, hem kendim hem birlikte pedal çevirdiğim dostlarımla hayatımızı ve zamanımızı doğru şekilde yaşayarak, güzel ve faydalı değerlendirme yollarının da, başında geliyor.
 
BİSİKLETİM ve şimdiye değin üzerine bindiğim başka onlarca bisikletim, vücudumun tamamını çalıştırdığından kendimi çok iyi hissediyorum. Biz insanlar sosyal canlılar olduğumuz için, bisikletim bana özsaygımı ve özgüvenimi verir. Dolayısıyla bendenizde bisiklet sporunu yaparak, zihnimi, bedenimi ve ruhumu yenileyerek, kendimi zinde, mutlu ve sağlıklı hissedip, günlük yaşamımın karmaşıklığından, zorluklarından ve stresinden uzaklaşma fırsatını bulurum. Bu harikülarde hoş durumda beni her seferinde önümdeki hayatıma daha bir motive ve hazır hale getirir.
 
BU BAKIMDAN Bisiklet sporu, düzenli olarak yapıldığında sağlıklı yaşamaya yol açarken, bisiklet sevgisi sadece bir hobi olmaktan çıkarken, spor zevki, insan ve doğa sevgisi ile birleşerek, yaşamı çok daha boyutlu ve anlamlı kılar. Bu yüzden yüzme, basketbol, hentbol, masa tenisi.. yanında bisiklet sporunu birinci dereceden yapıyor olmam, hayatımı dengede ve verimli geçirmemde büyük olanak tanıyor.
 
ETEM SEVİK'İN TEŞEKKÜR NOTU: Bisiklet Haber Yönetimi ve Yayın Ekibine, Bisiklet konulu yazı ve fotoğraf çalışmamı yayımladığı için, ayrıca çok teşekkür ediyor, yayın hayatında başarılar diliyorum.
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..